رندر جدیدی از مدل‌های مختلف گلکسی S7 منتشر شد!

در چند روز اخیر بازار خبرهای شرکت سامسونگ حسابی داغ شده و چند خبر از این شرکت برا‌ی‌تان منتشر کردیم، از نسخه مینی گلکسی S6 گرفته تا دعوای اپل و سامسونگ، تولید انبوه گلکسی S7 و شایعاتی حول این پرچم‌دار آینده سامسونگ.

این بار شاهد رندرهایی از گلکسی S7 هستیم که به وسیله ITSKINS منتشر شده است.

در این رندر گلکسی S7 در چهار مدل مختلف نشان داده می‌شود. بزرگ، کوچک، با صفحه نمایش خمیده و مسطح! مدل‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و مدل‌های S7 Plus و S7 Edge Plus به‌جای ۵.۷ اینچ، نمایشگری ۶ اینچی خواهند داشت.gsmarena_001 gsmarena_002 gsmarena_003 gsmarena_004

همان‌طور که می‌دانید مدل‌های Edge صفحه نمایش خمیده دارند، اما اگر به این تصاویر با دقت بیشتری نگاه کنید، متوجه می‌شوید که در این مدل‌‌ها پشت گوشی صاف است، در حالی که در مدل‌های معمولی پشت قاب گوشی انحنا دارد. همچنین در رندرهای قبلی کلید هوم کوتاه‌تر ولی عریض‌تر بود، اما در این رندر دقیقا برعکس است. این کلید از کلید هومی که در گلکسی S6 استفاده شده کمی بلند‌تر است که به سنسور تشخیص اثر انگشت امکان می‌دهد سطح بیشتری از انگشت را اسکن کند.

اندازه‌ها در مدل‌های با قاب مسطح و همچنین خود گلکسی S7 حدود ۶.۴۹*۷۰.۸*۱۴۳.۳۷ میلی‌متر و در گلکسی S7 Plus برابر 7.82*82.01*163.32 میلی‌متر است.

به علاوه، آن‌ طور که شنیده شده این گوشی با دو پردازنده اگزینوس ۸۸۹۰ که مخصوص چین و آمریکاست و اسنپدراگون ۸۲۰ برای سایر کشورها عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH