ال‌جی G5 با قابلیت Magic Slot و دوربین دوگانه از راه می‌رسد

lg g5

بر اساس اطلاعات دریافت شده از یک منبع ناشناس، LG G5 تعدادی از مشخصات گوشی‌های هوشمند V10 و G4 را درکنار هم خواهد داشت تا به بهترین محصول کمپانی LG تبدیل شود. صفحه نمایش اصلی G5 کوچک‌تر از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی G4 و به اندازه ۵.۳ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد بود که در بالای آن یک صفحه نمایش ثانویه با رزولوشن ۶۰ در ۱۰۴۰ مشابه با آنچه در V10 دیده‌ایم، وجود دارد. در پشت این دستگاه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لنز دوگانه به همراه فوکوس لیزری و توانایی ثبت عکس‌های واید تا ۱۳۵ درجه قرار خواهد گرفت؛ همچنین در جلوی LG G5 یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به منظور ارتباط تصویری و ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده و سنسور اثر انگشت با طراحی مشابه Nexus 5X نیز در قسمت پشتی آن پیش‌بینی شده است.

انتظار می‌رود پرچمدار آینده LG از مشخصاتی مانند چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، حافظه رم به میزان ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت به همراه پشتیبانی از کارت حافظه برخوردار باشد. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری G4 با یک نمونه کوچک‌تر ۲۸۰۰ میلی‌آمپری تعویض شده است اما انتظار می‌رود با توجه به مصرف پایین‌تر چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ نسبت به نسل قبلی خود و ویژگی‌های ذخیره نیروی اندروید ۶ (که در هنگام غیر فعال بودن گوشی برنامه‌ها را به حالت خواب می‌برد)، زمان روشن ماندن گوشی، حتی با این باتری کوچک‌تر، بالاتر از پرچمدار قبلی باشد.

یک قابلیت جدید که Magic Slot نامیده می‌شود، به کاربران LG G5 اجازه توسعه توانایی‌های برخی از سخت‌افزارهای دستگاه را می‌دهد؛ مثلا کاربران می‌توانند به دوربین جلو توانایی ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه را اضافه کنند یا این که از یک صفحه کلید qwerty به همراه گوشی استفاده کنند.

در مورد تاریخ معرفی پرچمدار آینده کمپانی LG اطلاعات دقیقی در دست نیست فقط احتمال می‌دهیم که این گوشی هوشمند در سه ماهه اول سال آینده معرفی شود.

7 در مورد “ال‌جی G5 با قابلیت Magic Slot و دوربین دوگانه از راه می‌رسد”

  1. ال جی چطور تا الان ورشکست نشده با این گوشی هاش بعد اچ تی سی که تو خلاقیت و نواوری همیشه پیش تازه یا سونی با اون بزرگیش خبر ورشکستگیشون میاد

  2. با سلام اقای گلکار.من لینک مسابقه سایت زومیت را در دیدگاهم نوشتم.سپس فرستادن دیدگاه را میزنم که میدانیم دیدگاه باید در میان دیدگاه دیگران قرار بگیرد و زیرش قرمز رنگ بنویسه دیدگاه شما در انتظار تایید مدیریت است ولی اصلا اینجور نمیشه.انگار دیدگاه ننوشتم و یا بر روی نوشته فرستادن دیدگاه کلیک نکردم.چرا اینجوری میشه.فقط موقعی که میخواهم لینک بزارم.برای مثال خواستم لینک ماسبقه گوشی ها در سایت زومیت را بزارم که اینجوری شد.یعنی مشکل از لینک سایت زومیت است یا مرورگر من یا سایت شما.لطفا کمکم کنید.

      1. جسارت نباشه من تبلیغ نمی کردم فقط می خواستم کاربران برا به نوت5 رای بدن.چشم اقای گلکار عزیز من سایت شما را دوست دارم.فقط بگویید ایا خودتان ثبت نمیکردید.من ناراحت نمی شم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH