آخرین اطلاعات از گلکسی S7: ضد آب، دارای باتری بزرگ‌تر و مجهز به درگاه کارت حافظه

Galaxy-S7-3

همانطور که به روز 21ام فوریه یعنی زمان معرفی رسمی گلکسی S7  و گلکسی S7 edge نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این هندست‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود. امروز هم اطلاعات جدیدی در وب سایت اوان بلس منتشر شده است که خبر از ضد آب و ضد گرد و غبار بودن این دو هندست می‌دهد.

بعلاوه اعلام شده است که دو هندست نامبرده نسبت به نسخه‌های پیشین خود دارای باتری‌های بزرگ‌تر خواهند بود. اینطور گفته شده است که S7 یک باتری 3000 میلی آمپری و S7 edge یک باتری 3600 میلی آمپری خواهد داشت. البته باتری‌های هر دو هندست به صورت ثابت عرضه می‌شوند. بعلاوه قرار است S7 و S7 edge به ترتیب و به صورت بی‌سیم به مدت 2 و 2.2 ساعت شارژ شوند.

در رابطه با دیگر مشخصات هندست‌ها گفته می‌شود که S7 مجهز به یک صفحه نمایش 5.1 اینچی QHD و S7 edge مجهز به یک نوع 5.5 اینچی و با همان رزولوشن خواهد شد. در هر دوی این هندست‌ها ویژگی با نام “Always on Display” وجود دارد که باعث می‌شود اطلاعات لازم روی صفحه تیره قابل رویت باشد و  همین امر مصرف نمایشگر AMOLED را کمتر می‌کند.

خوشبختانه با وجود اینکه هر دو هندست ضد آب معرفی شده‌اند، شکاف کارت حافظه دارند و از این بابت نگرانی وجود نخواهد داشت.

در رابطه با دیگر سخت‌افزار، پیش از این شنیده می‌شد که حداقل یکی از نسخه‌های S7 مجهز به پردازنده اگزینوس 8890 شود که باید منتظر بود و دید.

هر دوی هندست‌ها مجهز به رم 4 گیگابایتی هستند و احتمالا با 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهند آمد.

در بخش دوربین، نوع جلویی و سلفی 5 مگاپیکسلی و نوع پشتی 12 مگاپیکسلی خواهد بود. البته دوربین هندست جدید نسبت به دوربین نسخه پیشین از نظر مگاپیکسل افت داشته است، هر چند با وجود لنز 2/1 و اپرچر f/1.7 می‌توان اطمینان داشت که عملکرد دوربین در محیط‌های کم نور خوب خواهد بود.

1 در مورد “آخرین اطلاعات از گلکسی S7: ضد آب، دارای باتری بزرگ‌تر و مجهز به درگاه کارت حافظه”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH