هوآوی و معرفی دو ساعت‌ هوشمند جدید ویژه بانوان

huawei-watch-elegant-jewel

دیروز و درطی برگزاری نمایشگاه CES 2016، هواوی از دو مدل ساعت‌ هوشمند به‌نام‌های Elegant و Jewel رونمایی‌ کرد. طراحی زیبا و با ظرافت این دو ساعت هوشمند آن‌ها را برای استفاده بانوان مناسب کرده‌ است.

این دو نمونه نسبت به نسخه‌ اصلی بدنه‌هایی باریک‌تر دارند و شاسی آن‌ها طلایی است، تفاوت‌های میان Elegant و Jewel با نسخه اصلی تنها در بخش ظاهر خلاصه می‌شود و سایر اجزا و مشخصات بدون تغییر مانده‌ است.

huawei smartwatch

هواوی‌واچ حدود یک‌سال پیش معرفی‌ شد و توانست توجه زیادی را به‌خود جلب‌ کند. اکنون این کمپانی با معرفی این دو نسخه می‌تواند کاربران بیشتری را برای خرید ساعت‌ هوشمند متقاعد کند.

هر دو مدل Elegant و Jewel از فولاد 316L cold-forged ساخته شده‌اند که استقامت بسیار بالایی دارد. هم‌چنین مقاومت در برابر انواع خط و خش توسط دولایه از یاقوت‌کبود تامین شده‌ است. این‌ها تمام چیزی است که می‌توان از یک ساعت خوب ساخت سوییس انتظار داشت اما این‌بار آن‌ها را در یک محصول چینی می‌بینیم.

huawei smartwatch-2

در نسخه الگانت، نوار دور صفحه‌ نمایش به‌رنگ رزگلد انتخاب شده‌ است که بر زیبایی آن افزوده است. هواوی در Jewel از 68 تکه سنگ تراش‌خورده از عنصر زیرکانیا برای زینت‌بخشی بهره گرفته است. این دو ساعت‌ هوشمند با طراحی خاص و لوکس خود مطمئنا می‌توانند برای شمار زیادی از بانوان دل‌ربایی کنند.

huawei smartwatch-3

هواوی تاکنون قیمتی را به‌صورت رسمی برای این دو نسخه اعلام نکرده، اما می‌دانیم این دو ساعت‌ هوشمند در سه‌ماهه اول 2016 وارد بازار جهانی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH