لنوو K4 Note رسما معرفی شد؛ یک پرچم‌دار خوش صدا!

اسمارت فون جدید کمپانی لنوو به طور رسمی در هند رونمایی شد که احتمالا به یکی از بهترین و خوش قیمت‌ترین اسمارت فون‌های حال حاضر بازار تبدیل خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید پیش از این نیز K3 Note توانسته بود با مشخصات قابل توجه خود نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند.

lenovo-k4-note-h1

این محصول تنها در بازار هند و آسیا عرضه شده و هنوز هیچ تصمیمی برای عرضه در بازار هیچ یک از کشورهای دیگر نظیر آمریکا و … گرفته نشده است؛

این فبلت از یک حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی خود بهره می‌برد و دارای یک طراحی ساده و زیباست. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های K4 Note وجود دو اسپیکر زیبا و قدرتمند در جلوی گوشی است که معمولا در رنج گوشی‌های خوش قیمت و مقرون به‌صرفه بسیار کمیاب است. جالب است بدانید که این دو بلندگو قدرتی معادل 1.5Watt دارند که در نوع خود جالب است. اگر بخواهیم کمی مقایسه‌ای صحبت کنیم باید بدانید که پیش از این ال‌جی تاکید زیادی بر اسپیکر یکی از پرچم‌دارانش یعنی G3 داشت که قدرت آن تنها 1watt بود! البته ال‌جی این توان را در G4 به 1.5Watt رساند.

Lenovo-K4-Note

ویژگی این اسمارت فون تنها صدا و قدرت صوتی آن نیست. لنوو سعی کرده است تا این اسمارت فون را در حوزه ضبط صدا نیز به اندازه کافی قدرتمند تولید کند. K4 Note از 3 میکروفون برخوردار است که می‌تواند در کاهش نویز و ثبت بهترین و با کیفیت‌ترین صدا به شما کمک کند. در واقع لنوو سعی کرده تا حوزه صدا را در این محصول به اندازه کافی تقویت کند.

Lenovo-K4-Note-(1)

مشخصات کامل لنوو K4 Note را با هم مرور می‌کنیم:

  • نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی همراه با محافظ قدرتمند گوریلا گلس 3
  • اندروید 5.1
  • پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک مدل MT6753 (بهره‌گیری از 8 هسته Cortex-A53s و فرکانس بیش از 1.5 گیگاهرتز)
  • دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی
  • 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه با پشتیبانی از کارت حافظه
  • باتری 3300 میلی آمپری
  • پشتیبانی از شبکه 4G

تمامی این مشخصات قابل توجه به همراه تمرکز اصلی بر روی کیفیت و بلندی صدا در کنار یک قیمت عالی و مناسب، این فبلت لنوو را یک گجت خواستنی می‌کند. جالب است بدانید که لنوو K4 Note در هندوستان با قیمتی برابر 180 دلار (حدود 570 هزار تومان) عرضه می‌شود که بسیار عالی است. زمان عرضه این دستگاه 19 ژانویه خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH