تبلت هوآوی MediaPad M2 با نمایشگر 10 اینچی و قلم هوشمند رسما معرفی شد

کمپانی عظیم هوآوی از یک تبلت قدرتمند 10 اینچی با نام Media Pad M2 در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد. همان‌طور که از نام این تبلت پیداست ما با یک گجت بزرگ و غول پیکر ده اینچی روبرو هستیم، نمایشگر این تبلت از نوع IPS LCD بوده و وضوح آن نیز 1920 در 1200 پیکسل است.

hedr

همچنین این تبلت از یک قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌کند. پردازنده M2 چیپست 8 هسته‌ای و اختصاصی این کمپانی یعنی Kirin 930 است که سال گذشته بر روی پرچم‌دار پیشین هوآوی یعنی P8 استفاده شده بود. نسخه نقره‌ای این تبلت همراه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. نسخه طلایی این تبلت نیز همراه با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود. البته حافظه داخلی هر دو نسخه از طریق رم میکرو SD قابل افزایش است.

این تبلت (البته از روی کاغذ) می‌تواند برای کاربرانی که به بازی علاقه دارند مناسب و جذاب باشد و حتی پیشنهادی بهتر از آی‌پد و نکسوس 9 باشد؛ اما در هر حال به نظر می‌رسد این تبلت یکی از بهترین محصولات هوآوی در این حوزه لقب می‌گیرد.

همچنین لازم به ذکر است که M2 از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک نمونه 5 مگاپیکسلی در جلو بهره برده است و از امکانات دیگری همچون بلوتوث، وای‌فای و … سود می‌برد. همان‌طور که گفته شد مدیاپد ام 2 هوآوی از یک قلم استایلوس که با نام M-Pen شناخته می‌شود در کنار سنسور اثر انگشت نیز استفاده کرده است و باتری آن نیز ظرفیتی برابر 6660 میلی آمپر دارد.

این تبلت نیمه اول سال 2016 میلادی برای عموم در دسترس خواهد بود و این بار در بازارهای ایالات متحده آمریکا نیز به فروش خواهد رسید. قیمت نسخه‌های متفاوت این تبلت را با هم می‌بینیم:

  • نسخه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه با وای فای – 349 دلار
  • نسخه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه با پشتیبانی از شبکه LTE – حدود 399 دلار
  • نسخه 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه با وای فای و قلم M-Pen – حدود 419 دلار
  • نسخه 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه با پشتیبانی از شبکه LTE و قلم M-Pen – حدود 469 دلار

2 در مورد “تبلت هوآوی MediaPad M2 با نمایشگر 10 اینچی و قلم هوشمند رسما معرفی شد”

  1. آقای بهمنی تبلتی با کیفیت صفحه و جنس بدنه آیپد ایر 2 در محیط اندروید داریم؟ . سونی تبلت z4 رو ما پیر شدیم اما رسمی وارد نکردن بخریم. مارکای دیگه رو میبینم صفحشون گول زنندست تو مشخصات فول اچ دی هستن اما اصلا قابل مقایسه با آیپدهای 3 سال پیش هم نیستن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH