هوآوی سومین تولید کننده اسمارت فون دنیا در سه ماهه سوم سال 2015

هوآوی که همچون دیگر رقبای خود در تب و تاب نمایشگاه معتبر CES 2016 است، روز گذشته در یک کنفرانس خبری از سهم خود در بازار گوشی‌های هوشمند و دیگر حوزه‌های فعالیتش مطالبی را بیان کرد. این کمپانی عظیم چینی اعلام کرد که طی چند سال گذشته در تمامی دنیا شناخته شده و نسبت به قبل موفق به کسب اعتباری بیشتری شده است. البته روند رو به رشد آن نشان می‌دهد که در آینده این شرایط بسیار بهتر نیز خواهد شد.

اما به جز این موضوع هوآوی موفقیت‌های دیگری نیز کسب کرده است. در واقع آنها معتقدند این روزها نه تنها اکثر مردم جهان هوآوی را بیش از پیش می‌شناسند، بلکه در کنار این شناخت به خرید اسمارت فون‌های هوآوی نیز بیشتر علاقه‌مند شده‌اند. شاهد این حرف آمار این کمپانی است که نشان می‌دهد هوآوی در سه ماهه سوم سال 2015 میلادی با دارا بودن سهم 9.7 درصدی از بازارهای جهانی، سومین تولید کننده بزرگ اسمارت فون در جهان به شمار می‌رود.

gsmarena_002

این آمار تقریبا دو برابر رقیب بعدی آن‌هاست. (رقیب بعدی آن‌ها کمپانی Oppo است!). هدف اصلی هوآوی رسیدن به رتبه دوم این نمودار است که شرایط فعلی نشان می‌دهد رسیدن به این هدف اصلا دور از دسترس نیست. چیزی که به طور واضح مشخص است پیشرفت چشم‌گیر و سریع این کمپانی طی سال‌های گذشته است.

3 در مورد “هوآوی سومین تولید کننده اسمارت فون دنیا در سه ماهه سوم سال 2015”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH