کمپانی DELL و معرفی کوچکترین لپتاپ 13 اینچی دنیا

کمپانی DELL کوچک‌ترین لپ‌تاپ 13 اینچی دنیا را معرفی کرد

کمپانی DELL و معرفی کوچکترین لپتاپ 13 اینچی دنیا

شرکت DELL از دیرباز به تولید لپتاپ‌ها و اولترابوک‌های با کیفیت و مقاوم معروف بوده است. سری Latitude این کمپانی به سری صنعتی و تجاری معروف است. این شرکت به تازگی یکی از نمونه‌های زیبای سری Latitude را بانام Latitude 13 7000 معرفی کرده است که از لحاظ طراحی الهام گرفته از لپتاپ‌های سری پرفروش این کمپانی یعنی XPS است. لپتاپ‌های سری Latitude همیشه به ضمخت بودن و طراحی ضعیف محکوم بوده‌اند. در صورتی که این محصول تازه شرکت، طراحی بسیار زیبایی دارد و عنوان کوچک‌ترین و ظریف‌ترین لپتاپ 13 اینچی دنبا را یدک می‌کشد.

این اولترابوک در کلاس تجاری عرضه شده و از صفحه نمایشی با تکنولوژی InfinityEdge بهره می‌برد. در بدنه این لپ‌تاپ از الیاف کربنی استفاده شده است که عموما در ساخت بدنه هواپیما و فضاپیما استفاده می‌شود. این مورد باعث می‌شود که این دستگاه تحمل سخت‌ترین شرایط کاری و صنعتی را داشته باشد و در کنار آن، زیبایی خود را نیز حفظ کند. البته مدل آلومینیمی این دستگاه نیز برای کاربران قابل سفارش خواهد بود.

از دیگر مشخصات این لپتاپ، پورت صنعتی USB-C برای تمامی استفاده‌های صوت و تصویر و برق و انتقال اطلاعات است. پورت Thunderbolt 3 نیز امکان انتقال اطلاعات را با سرعتی 8 برابر USB نوع سوم برای کاربر فراهم می‌کند و قادر است برق دو صفحه نمایش 4K را تامین کند. از لحاظ امنیتی نیز این دستگاه به آخرین تکنولوژی‌های امنیتی از جمله اسکنر اثر انگشت، کارت‌خوان، سنسور RFID و نیز نرم‌افزارهای کدگذاری بر روی فایل‌ها مجهز است.

DELL Latitude 13 7000، ار ابتدای ماه مارس 2016 در وبسایت رسمی شرکت DELL برای کاربران آمریکایی با قیمتی حدود 1299 دلار قابل سفارش خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH