Smoking-Stoper دستگاهی هوشمند برای ترک سیگار!

در هیاهوی نمایشگاه CES لاس‌وگاس، علاوه بر شرکت‌های بزرگ و صاحب نام، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپا هم حضور دارند که محصولات جدید و ابداعات خود را به نمایش می‌گذارند.

یکی از این شرکت‌ها RegulSmoke است که دستگاه جدیدی را معرفی کرده که Smoking-Stoper نام دارد. دستگاهی که با متصل شدن به تلفن همراه یا تبلت شما و با استفاده از اپلیکیشنی مخصوص، عادت‌ها و میزان مصرف سیگار شما را بررسی می‌کند و به شما کمک می‌کند که این عادت ناسالم را ترک کنید. اگر واقعا قصد ترک سیگار را داشته باشید، این دستگاه راه‌کارهای پزشکی را در اختیارتان می‌گذارد.smoking-stopper-640x452

این شرکت عنوان کرده که smoking-stoper با تمرکز بر عادت‌های مصرف سیگار فرد، علاقه او به ترک سیگار را بیشتر می‌کند. طراحان این دستگاه و اپلیکیشن از متخصصان ترک دخانیات کمک گرفته‌اند. این دستگاه به کاربران کمک می‌کند تا میزان اعتیاد به نیکوتن خود را با توجه به حالات فیزیکی، رفتاری، روان‌شناختی و تمایز احساسات خود، مدیریت کنند.

کاربران باید کیس مخصوص را به پاکت سیگار خود متصل کنند که با اپ موبایلی همگام سازی می‌شود و برنامه مخصوص هر فرد را به  او می‌دهد و برایش اهداف روزانه تعیین می‌کند. زمانی که این برنامه شروع به کار کند، فقط با توجه به برنامه و اهداف مشخص روزانه اجازه باز شدن پاکت برای برداشتن سیگار داده می‌شود.

این اپلیکیشن، با توجه به عادت‌های افراد سیگاری ۶۲ پروفایل را تعیین کرده تا بتواند اطلاعات بیشتر و کامل‌تری از کاربر کسب کند و برنامه بهتری را برایش تنظیم کند تا به تدریج مصرف روزانه را کم کند و پیشنهادات خود را با محوریت ۴ عامل ذکر شده ارایه کند. هم‌چنین به کاربران امکان می‌دهد که با استفاده از تلفن همراه یا تبلت خود، درباره برنامه ترک سیگار و اهداف تعیین شده خود با متخصصین ترک اعتیاد ارتباط برقرار کنند.

این دستگاه ترک سیگار در همین سال وارد بازار می‌شود ولی هنوز خبریاز قیمت و زمان دقیق عرضه آنمنتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH