اسکایپ، تماس تصویری گروهی را به اندروید، iOS و ویندوز۱۰ اضافه می‌کند

skype

اسکایپ امروز در وبلاگ تخصصی خود، به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس شرکت، قابلیت تماس تصویری گروهی رایگان را برای تمامی سیستم‌عامل‌‌های هوشمند معرفی کرده‌است. ۶ سال از رونمایی قابلیت «تماس تصویری رو در رو» این شرکت می‌گذرد و حالا برنامه پیام رسانی متعلق به مایکروسافت در حال توسعه دادن قابلیت تماس چند نفره روی سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز۱۰ است. شرکت بیان کرده که این ویژگی تا چند هفته دیگر در دسترس قرار خواهدگرفت، اما شما می‌توانید در وب‌سایت تخصصی دهمین سالگرد این شرکت، نسخه اولیه آن را سفارش دهید.
اسکایپ اولین شرکتی نیست که تماس تصویری گروهی را به برنامه خود افزوده‌ است؛ ‌‌‌Google Hangouts مدتی است که این ویژگی را داشته و تا حداکثر ۱۰نفر می‌توانند به‌طور همزمان ارتباط تصویری داشته‌ باشند. اسکایپ نیز تاکنون به خاطر این موضوع که حداکثر چند نفر می‌توانند به‌طور همزمان در تماس تصویری موبایل شرکت کنند، دست نگه داشته‌ است. این سرویس اجازه می‌دهد تا در نسخه دسکتاپ، ۲۵نفر ارتباط تصویری داشته‌ و حداکثر ۱۰نفر بتوانند یک تماس تصویری را به‌ اشتراک بگذارند. بنابراین ویژگی قابل تحسین دیگری را روی گوشی‌های هوشمند این شرکت خواهیم‌ دید.

1 در مورد “اسکایپ، تماس تصویری گروهی را به اندروید، iOS و ویندوز۱۰ اضافه می‌کند”

  1. Line هم یه اپ جانبی داره به اسم Popcorn Buzz داره که با استفاده از اون میشه حداکثر با ۲۰۰ نفر مکالمه گروهی داشت که واسه تجار و بازرگانان میتونه مفید باشه، لاین خیلی سبکتر از اسکایپه و مصرف دیتاش کمتره واسه همین به نظرم پاپ کرن خیلی کاربرد بهتری تو ایران خواهد داشت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH