ال‌جی برروی انرژی‌های خورشیدی سرمایه‌گذاری می‌کند

این روزها انرژی‌های تجدیدپذیر اهمیت بسیاری پیدا کرده‌اند. سوخت‌های فسیلی در حال اتمام بوده و تأثیرات منفی برروی محیط‌ زیست می‌گذارند. آلودگی هوا، اثرات گلخانه‌ای و برهم زدن توازن طبیعت بر اثر استخراج بیش‌ از حد سوخت‌های فسیلی از جمله عواملی است که کشورها و شرکت‌های بزرگ را به بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر و سازگار با محیط‌ زیست همچون انرژی‌های حاصل از خورشید، امواج دریا، باد و… ترغیب کرده است. شرکت بزرگ ال‌جی که بیشتر در تولید تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و گجت مشهور است، اعلام کرده که طی سه سال آینده برروی انرژی‌های خورشیدی سرمایه‌گذاری و تمرکز می‌کند.

Solar-Power-Panels

مقامات ال‌جی اعلام کرده‌اند که طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است مبلغی بالغ‌بر 436 میلیون دلار برای تولید انرژی‌های خورشیدی سرمایه‌گذاری کنند. این شرکت کره‌ای برنامه‌ریزی کرده است تا سال 2018 توان تولید انرژی‌های خورشیدی خود را چندین برابر کند و در همین راستا 6 کارخانه که انرژی‌های موردنیاز خود را از خورشید تأمین می‌کنند در دو شهر Gumi و North Gyeongsang کره جنوبی راه‌اندازی نماید.

lg

الجی با سرمایه‌گذاری برروی انرژی‌های پاک علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های خود با شرکت رقیب و هم‌وطنش سامسونگ نیز رقابت خواهد کرد. علاوه بر ال‌جی گوگل نیز به‌تازگی اعلام کرده است که حدود 842 مگاوات از نیروی دیتاسنترهای خود را توسط انرژی‌های تجدید پذیر تأمین می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH