اکسپریا C4 به‌جای اندروید ۶.۰، اندروید ۵.۱ را دریافت کرد

بیایید به اکتبر سال گذشته باز گردیم، در آن زمان کمپانی سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که شش مورد از اسمارت‌فون‌هایش به‌اندروید ۵.۱ به‌روز رسانی نخواهند شد و مستقیما از اندروید ۵.۰ به‌سوی اندروید ۶.۰ خواهند رفت. سونی اکسپریا C4 نیز در این لیست قرار داشت و همگی منتظر بودیم تا اطلاعاتی در خصوص تست این نسخه روی دستگاه مذکور به‌گوش برسد.

Sony-Xperia-C4-(2)

در طول ساعات گذشته این اسمارت‌فون یک به‌روز رسانی را دریافت کرده اما این نسخه که برای اکسپریا C4 دو سیم‌کارته نیز عرضه شده، اندروید مارشمالو نیست و بعد از ارتقا، دستگاه روی اندروید ۵.۱ (لالی‌پاپ) انجام وظیفه می‌کند. البته چنین تناقض‌هایی را در سونی گاه‌گاهی مشاهده کرده‌ایم.

Sony-Xperia-C4-gets-Android-5.1

به‌هر حال این یک آپدیت جدید است اما هرگز نمی‌تواند به‌اندازه اندروید ۶.۰ بزرگ و تاثیرگذار باشد. حدود 80درصد از اکسپریا C4 و اکسپریا C4 دو سیم‌کارته آپدیت جدید را دریافت کرده‌اند و فعلا مدل E5343 به‌روز رسانی جدید را به‌خود ندیده است.

توجه داشته باشید که به‌محض دریافت به‌روز رسانی، گوشی هشدار خواهد داد و برای نصب آن نیاز به کامپیوتر نیست. بعد از به‌روز رسانی شماره ساخت دستگاه شما اگر اکسپریا C4 باشد 27.2.A.0.155 و اگر نسخه دو سیم‌کارته آن باشد 27.2.B.0.155 خواهد بود.

1 در مورد “اکسپریا C4 به‌جای اندروید ۶.۰، اندروید ۵.۱ را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH