جزئیات جدیدی از قیمت گلکسی S7 منتشر شد!

با آغاز سال جدید، همه منتظر معرفی پرچم‌داران جدید هستیم. در این بین دنیای اندروید از تنوع زیادی برخوردار است و تقریبا پر حاشیه‌ترین پرچم‌داران اندرویدی هم گوشی‌های سری S و Note سامسونگ هستند. با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل امسال یا همان MWC2016، شایعات معرفی گلکسی S7 در این نمایشگاه شنیده می‌شود.

تا امروز شایعات زیادی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند منتشر شده که برخی از آن‌ها را به طور مختصر مرور می‌کنیم:

طبق شنیده‌ها گلکسی S7 در دو نسخه با پردازنده‌های اگزینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ ساخته می‌شود که نسخه اسنپدراگون آن برای دو کشور چین و آمریکا در نظر  گرفته شده. در کنار استفاده از پردازنده به روز، انتظار داریم بهبودهایی را هم در سنسنور دوربین، باتری و طراحی منحصر به فرد ببینیم که این دستگاه را از پرچم‌دار سال گذشته متمایز می‌کند.

سامسونگ با ایجاد تغییر در طراحی پرچم‌داران خود که با معرفی گلکسی S6 و S6 Edge شروع ‌شد، توانست نظر بسیاری از کاربران را دوباره به سمت خود جلب کند. مهم‌ترین مزیت این طراحی استفاده از بدنه فلزی است که در زیر یک قاب شیشه‌ای  قرار گرفته است. اما این تنها مزیت این گوشی‌ها نبود. سامسونگ با استفاده از پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ اختصاصی خود توانست عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد و حتی استفاده از پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ را هم کنار بگذارد.

به هر حال، در چند روز اخیر خبرهایی از قیمت گلکسی S7 شنیده می‌شود که به نظر برای کاربرانی که قصد خرید این گوشی‌ را دارند، بسیار خوشحال کننده است. منابع خبری کره‌ای در این هفته به انتشار خبرهایی پرداخته‌اند که بر اساس آن، سامسونگ قصد کاهش قیمت گلکسی S7 را دارد.

بر اساس این خبرها، گلکسی S7 از نسل قبلی خود ۱۰ درصد ارزان‌تر خواهد بود که با احتساب قیمت گلکسی S6 می‌توان گفت این اختلاف قیمت حدود ۴۰ دلار است. به نظر می‌رسد سامسونگ از اشتباه سال گذشته خود درباره قیمت گذاری گوشی‌های بالارده‌اش عبرت گرفته و نمی‌خواهد ادامه این اشتباه او را به ناکامی برساند. نتبجه هر چه که باشد به نفع کاربران خواهد بود زیرا باعث ایجاد فضای رقابتی برای سایر کمپانی ‌ها و حتی پایین آمدن قیمت پرچم‌داران پیشین شود.

2 در مورد “جزئیات جدیدی از قیمت گلکسی S7 منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH