بررسی بازی Brothers in Arms 3: فرزندان جنگ

در ماه ژوئن 2013 نسخه جدیدی از بازی Brothers In Arms رونمایی شد که تغییرات بسیاری زیادی در آن به چشم می‌آمد. این تغییر گذشتن از سبک شوتر قدیمی به سبک مبتنی بر پوشش‌‌نیروها و داستان خطی بود. نسخه «فرزندان جنگ» این بازی پس از یک‌ سال و نیم انتظار، تجربه متفاوتی را به شما می‌دهد. برای افرادی که منتظر تغییرات بزرگی از نسخه بعدی این بازی بوده‌اند، درنگاه اول ممکن است که آن‌‌ها را ناامید کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، «فرزندان جنگ» یک سبک تیرانداز مبتنی بر پوشش دارد که به شما اجازه می دهد تا بین فضاهای مختلف به‌وسیله کشیدن صفحه، تحت پوشش قرار بگیرید که در اصل منجر به از بین بردن بخش حرکت-آزاد درسبک شوتر سوم شخص شده‌است.

1ماموریت‌های بسیار زیاد بازی، شما را به یاد نسخه «جنگ‌‌جهانی دوم» و شخصیت‌‌های قبلی این بازی می‌اندازد. همچنین سازندگان بازی همانند قبل، تاکید ویژه‌ای روی انجام عملیات به‌شکل گروهی داشته‌اند. کنترل‌های بازی در هنگام پوشش گرفتن به‌خوبی کار می‌کنند، اما حالت پیش‌فرض آن گاهی اوقات برخلاف حرکتی که شما انجام می‌دهید، عمل می‌کنند.

گیم‌پلی بازی بهبود چشم‌گیری نسبت به نسخه قبلی خود داشته، جلوه‌های بصری عالی هستند و «فرزندان جنگ» اجرای بسیار روانی را همراه با کاهش اندک سرعت بر روی سخت افزار نسل فعلی دارد، در حالی که روایت داستان بسیار کلی است، اما هنوز هم می‌توان آن را نسخه بهتری از Brothers in Arms 2 دانست. سیستم حرکت و پوشش‌دهی به‌خوبی با حرکات آزاد ادغام شده‌ و نکته دلچسب آن استفاده از حالت مبتنی بر swipe صفحه است.

2بزرگترین خروجی قابل توجه در حملات «فرزندان جنگ» ادغام آن با عناصر رایگان است. چرا که در نسخه قبلی شما می‌بایست برای ادامه کار از تجهیزات خریدنی درون بازی (مانند مهمات) استفاده می‌نمودید و در غیر این صورت، ادامه ماموریت بسیار مشکل بود .«فرزندان جنگ» قوانین سفت و سخت‌گیرانه‌ای ندارد، اما با این حال به سیستم پرداخت دوگانه، ارتقا سیستم تایمر و همچنین قابلیت افزایش انرژی در ماموریت‌ها، مجهز شده‌ است.

در شروع بازی استفاده از عناصر رایگان بسیار پرزحمت است و بازیکن را خسته می‌کند و باید انرژی زیادی را برای جلوگیری از ورود دشمنان صرف کند.

با بالا رفتن سطح بازیکن‌ها، انرژی کاراکترها مجدد پر می‌شود و بازیکن‌ها حتی می‌توانند با استفاده از کلاه‌خود، انرژی آن را به حداکثر برسانند و سلامتی خود را بالا ببرند. به هرحال انجام ماموریت‌های بعدی به انرژی افراد برای ادامه کار وابسته‌ است. ترکیب دشوار بازی با تعداد گلوله‌‌های شما باعث می‌شود تا در اکثر مواقع مجبور به شروع مجدد بازی بشوید و آن چیزی که از جمع‌کردن انرژی انتظار دارید، ممکن است جوابگوی شما نباشد.

3اما اگر درحالت کلی بررسی کنیم، سیستم انرژی آن‌قدرها هم بد نیست. با این حال هنگامی که از تجهیزات خریدنی و ارتقاها در بازی استفاده می‌کنید، نگرانی‌تان نسبت به مهمات رایگان در شروع بازی برای ادامه عملیات از بین می‌رود. انجام قسمت Campaign باعث می‌شود تا سلاح‌های جدیدی برای خرید آزاد کنید. در برخی ماموریت‌ها لازم است تا سلاح‌های جدیدی را برای ادامه کار بخرید، بنابراین بهتر است تا از پول‌های خود به شکل معقولی در بازی استفاده کنید.

با این حال برای شرکت در برخی دیگر از عملیات‌ها، به ارتقای سلاح‌‌های خود نیاز دارید. برای ارتقا نیازی به خرج‌کردن پول نیست و درعوض باید منتظر زمان اتمام آن بمانید. دریافت منظم و بی‌دردسر پول پس از انجام عملیات کار مشکلی است، و انتظار برای به‌روزرسانی‌ها و حفظ انرژی، چالش‌هایی است که با آن مواجه می‌شوید.

البته برای رفع این مسایل، خرید درون برنامه‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا توسط آن صاحب اسلحه‌های قوی‌تری بشوید. گزینه‌های خرید دیگر شامل بالابردن سرعت تایمر و خرید موارد مصرفی دیگر است. موارد مصرفی نیز بسته‌های پزشکی تا خرید نارنجک و بازوکا برای نابودی تانک‌‌ها را شامل می‌شود. همچنین برخی از این موارد را می‌توانید درون بازی پیدا کنید.

4سیستم‌های قرارگرفته در«فرزندان جنگ»، بیشتر از آنکه برروی گیم‌پلی تمرکز داشته باشد، به نظر می‌رسد که روی کسب‌درآمد از آن برنامه‌ریزی شده‌است و این بسیار ناامید کننده‌است. اگر مشکلات بازی با تجهیزات رایگان برای شما قابل تحمل بوده و با آن کنار می‌آیید، ما به شما این بازی پرطرفدار را پیشنهاد می‌دهیم.

مزایا                                                      

  • مراحل پشت‌ سر هم کوتاه و مناسب
  • کنترل لمسی مناسب
  • تعدد مکان‌های بازی و مناظر دلچسب

معایب

  • کند بودن جریان بازی درصورت استفاده از تجهیزات رایگان
  • نداشتن قابلیت چند نفره
  • زحمات ناامید کننده در مراحل طولانی بازی

bazar-logo

26 در مورد “بررسی بازی Brothers in Arms 3: فرزندان جنگ”

  1. سلام.بازی خیلی عالیست .دوستان.من دوبار.نصب کردم.مرحله.اول.ودوم.میرم.مرحله.سوم.بازی.باز.نمیشه.میپره.بیرون.انلاین.م.خوبه.

  2. من چندوقت بازی میکنم الان وقتی میخوام وارد بازی بشم پیام خطا میده وارد نمیشه پیام که میزنی وارد یک صفحه میشم که انتهای صفحه ایمیل خواسته با یه گزینه دیگه که (تیکت) نوشته الان باید چیکار کنم

    1. مسعود جان من هم دقیقا همین مشکل رو دارم خداکنه کسی باشه که جواب ماروبده توروخدا جوابشوبدین خواهش میکنم.
      بگید چرا ازم ایمیل وایدی میخواد؟! چرا؟!
      حالا ایمیل میدم ولی قبول نمیکنه….

  3. سلام مم گوشیو عوض کردم دوساله تو این بازیم و الان جی ۷ سامسونگ گرفتم اما بازیم مشکل داره هرکاری میکنم.تو بازی تعادل نداره سربازم.مثه قبل نیست.بعدش یه سوال چرا رو اندروید ۶ خوب اجرا نمیشه بازی؟؟

  4. سلام میشه یه کمک کنید گوشی پسر عموم بازیش نمیاره همین تفنگی میگه ممنوع شده نمیتونیدوارد شید

  5. من بازی رو نصب کردم اما به دلایلی پاک شد حالت که دوباره نصب کردم آورده از اول چکار کنم راهنمایی کنید

    1. این بازی نیاز به فضای لازم در گوشی و کارت حافظه هست ضمنا گوشیهای هاوایی با بسیاری از برنامه ها مشکل دارنداطلاعات موردنیازی که باید در کارت حافظه شما بارگزاری شوندفقط با وای فای انجام می پذیرد!

    2. دلیلش اینه که این بازی رو گوشی ساده نوکیا که چراق فوه داره نصب نمیشه شما برو ماریو تو بازی کن قارچخور خخخخ

    1. خودتو ناراحت نکن فرق عرش وفرش درسکوی رنکینگی مشخصه.اجمالا همه جا زوربکارنمیاد فکرتم بلید بکار بندازی تا امتیاز بیشتر بگیری .فرق من با تو اینه که من اانگار با هواپیما سفرمیکنم و توپیاده میدوی .پس بدو تا برسی هروقت رسیدی کری بخونی خخخ.

  6. سلام بازی را همراه دیتا دان. کردم ولی به هیچ وجه کار نمیکند ممنون اگر کمک و یا راهنمایی. کنید

  7. با سلام به همه همبازیهای عزیز من نفر اول این بازیم وهنوز مدتهاست کسی بهم نرسیده !
    برغم گرافیک بالا وسه بعدی بازی انتقاداتی هم دارم این بازی چند بارپول منو گرفت و بهم ستاره ندادوباپیگیریهای مکرر بازار پولمو بحسابم برگردوند حالا هم سیصدستاره ازمن کسر کرده و وی آی پی طلایی نداده.موقع بازی هم آیتم آبی بیشتر رو بعدازvip Golďمحاسبه واعمال نمیکنه.
    از مسولین بازار رسما درخواست پیگیری ورفع مشکلات این بازی را دارم.
    با تشکر تکاور!
    درواقع توسعه دهنده بازی بهیچ عنوان پشتیبانی نداره وهربار درجواب یک ایمیل بی ربط میفرسته!

    1. تو نفر اولی؟خخخخخ بیخیال بابا من ۶۲zx هستم اگر نفر اول هستی پس لابد من احری هستم من همه سلاح و تانکو کلیه اد واتم مکس هستش پس دروغ نگو دوست عزیر….

  8. نسخه جدید این بازی تو سایتا اومده ولی چرا تو برنامه بازار نذاشتینش بذارید تو بازار ممنون میشم

  9. محمد متین طیبی

    من بازی دان کردم دیتاش هم دان کردم اما از بازی میاد بیرون گوشیم هم سونی Xperia ZRهست چیکار باید کرد

  10. سلام خداقوت
    من بازی دان کردم دیتاشم دان کردم ولی بازی اجرا نمیشه
    گوشیمم Sony c3 هستش

    اگه کسی راهکار بلده ممنون میشم.

  11. فارس عبودی

    بازیه بسیارجزابیه ومن تواین بازی نفراول شدم ولی ای کاش جایزه ایی می زاشتن برای نفراول ودوم وسوم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH