City Racing 3D

بررسی بازی City Racing 3D؛ مسابقات سه‌بعدی!

اگر علاقه‌مند به مسابقات هیجان‌انگیز هستید و می‌خواهید مهارت رانندگی‌تان را به چالش بکشید، پس حتما باید اقدام به دانلود یک بازی ریسینگ کنید. به‌لطف این گیم‌ها می‌توانید در دنیایی بدون دردسر به مسابقه با دوستان‌تان و رقبای سرسخت کامپیوتری بپردازید. در این چالش‌ها سطح آدرنالین خون‌تان افزایش می‌یابد و ترکیبی از هیجان، شادی و استرس را حس خواهید کرد. اما گزینه‌های زیادی در این بخش حضور دارند و به‌همین دلیل انتخاب برای کاربران دشوارتر شده. با این حال، با خواندن بررسی بازی‌ها می‌توانید نقاط قوت و ضعف گیم‌ها بشناسید و سپس بهترین‌ها را نصب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با City Racing 3D بیش‌تر آشنا شوید.


City Racing 3D

به‌لطف ویژگی‌های جذاب و مسابقات هیجان‌انگیز، City Racing 3D طرفداران زیادی در مارکت‌های اندرویدی پیدا کرده و تنها در کافه‌بازار بیش‌تر از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده و همچنین امتیاز بالایی را از یوزرها کسب نموده. می‌توان گفت گیم‌پلی نقشی اساسی را در بازی‌ها ایفا می‌کند و خوش‌بختانه استودیو 3DGames به این موضوع توجه نموده و چالش‌های متعددی را برای کاربران در این گیم در نظر گرفته. در بازی مذکور باید رقبای خود را شکست دهید و در تورنمنت‌ها برنده شوید. در این صورت مقداری پول دریافت می‌کنید که بعدها با کمک آن‌ها می‌توانید اقلام بازی را خریداری نمایید. برای این‌که City Racing 3D خسته‌کننده نباشد، توسعه‌دهنده مودهای مختلفی را برای گیم تدارک دیده که هر کدام در محیط جدیدی انجام می‌گیرند و تقریبا داستان تازه‌ای را روایت می‌کنند. به‌عنوان مثال در بعضی از مواقع باید با گروهی از ماشین‌های لوکس مسابقه دهید و در برخی از چالش‌ها نیز بایستی در کنار رقیبی قدرت‌مند قرار بگیرید. همین حالت‌های گوناگون جذابیت City Racing 3D را افزایش داده‌اند و آن را به گیمی هیجان‌انگیز تبدیل کرده‌اند.

این امکان به شما داده شده تا به شبکه‌ای واحد متصل شوید و سپس با آشنایان‌تان مسابقه دهید. به این ترتیب City Racing 3D گزینه‌ای عالی برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه به‌حساب می‌آید. کنترلرها برای گیم‌های حوزه رانندگی اهمیت فراوانی دارد. از این رو استودیو 3DGames برای بازی خود از دکمه‌هایی نرم و راحت بهره گرفته تا به‌سادگی ماشین را کنترل کنید و در مسابقات پیروز شوید. لازم به ذکر است با چرخاندن موبایل‌تان نیز می‌توانید مسیر اتومبیل را منحرف نمایید. ماشین‌های متعدد به یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این بازی تبدیل شده‌اند و آن را از حالت همیشگی خود خارج می‌کنند. به این ترتیب انگیزه‌ای برای بازی کردن و برنده شدن در مسابقات خواهید داشت. گفتنی‌ست خودروهای مختلف در بازی به‌چشم می‌خورند که از آن بین می‌توان به مدل‌های بوگاتی و لامبورگینی اشاره کرد. پس اگر عاشق سوپراسپرت‌ها هستید، حتما City Racing 3D را دانلود و نصب نمایید.

City Racing 3D

گزینه نیترو هم در بازی تعبیه گشته تا سرعت‌تان را افزایش دهید و در چشم‌برهم‌زدنی از رقبای خود جلو بیفتید. این نیترو نیز با انجام عمل دریفت و کارهای دیگر نصیب‌تان خواهد شد. امکان شخصی‌سازی ماشین‌ها نیز به کاربر داده شده تا اتومبیل‌ها را براساس سلیقه‌تان تغییر دهید. همچنین می‌توانید برخی از قسمت‌های خودرو را آپگرید کنید و مثلا سرعت ماشین را افزایش دهید. Leaderboard جز قابلیت‌های جذاب City Racing 3D شمرده می‌شود که تجربه گیم را لذت‌بخش‌تر نموده. با ورود به این لیست می‌توانید با افراد مختلف سرتاسر دنیا مسابقه دهید و به‌همین دلیل این بازی تا مدت‌ها بر روی اسمارت فون‌تان باقی خواهد ماند و از آن خسته نخواهید شد.

City Racing 3D

گرافیک نقطه قوتی برای City Racing 3D به‌شمار می‌آید. محیط‌های مختلفی برای‌تان تدارک دیده شده که ظاهری زیبا و چشم‌گیر به گیم بخشیده‌اند. این فضاها مملواز جزئیات بوده و نظر هر کاربری را به‌سمت خود جلب می‌کنند. اجازه تغییر سطح گرافیک بازی هم فراهم گشته و در نتیجه City Racing 3D بر روی تمامی گوشی‌های هوشمند قابل‌‌اجراست. اما انگار توسعه‌دهنده فقط روی ماشین‌ها و محیط‌ها مانور داده و طراحی دکمه‌ها را فراموش کرده. در بیش‌تر دکمه‌ها و برخی از اجزای دیگر (مثل برخی از فونت‌ها) شاهد دیزاینی قدیمی هستیم که به گیم ضربه زده‌اند. البته امید می‌رود در آپدیت‌های بعدی این ضعف برطرف شود و شاهد طراحی بهتر این المان‌ها باشیم. برای این‌که هیجان بازی افزایش یابد، توسعه‌دهنده موزیکی مهیج را در City Racing 3D به‌کار گرفته که محبوبیت گیم را افزایش داده و آن را پرجوش و خروش‌تر از قبل نموده.

نقاط قوت

  • گرافیک عالی
  • صداگذاری مناسب
  • گیم‌پلی هیجان‌انگیز
  • چالش‌های متعدد
  • وجود ماشین‌های سوپراسپرت
  • حضور ویژگی‌های جذابی مثل نیترو
  • امکان بازی با دوستان و آشنایان

نقاط ضعف

  • ضعف در طراحی دکمه‌های بازی و برخی المان‌ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH