اعلام برندگان سری دوم مسابقه Xperia neo L

Xperia-Neo-L-1

مراسم اهدای جوایز سری دوم مسابقه Sony Xperia neo L با حضور برندگان مسابقه و نماینده کمپانی سونی موبایل خاورمیانه برگزار گردید.

در این مسابقه که در قالب یک بازی آنلاین طراحی شده بود؛ کاربران می‌توانستند ضمن نگهداری از یک موبایل هوشمند مجازی neo L و فعالیت‌هایی از قبیل شارژ گوشی، حل پازل، موسیقی، کوییز و یک سری مراحل فکری مخفی طی یک دوره سه هفته‌ای امتیاز کسب کنند و به 10 رتبه اول یک موبایل Sony Xperia neo L به عنوان جایزه تعلق می‌گرفت.

به گفته سازندگان بازی، به دلیل برگزاری مسابقه در فصل مدارس، در سری دوم بازی کمی آسان‌تر و کوتاه‌تر طراحی شده اما سعی شده بود با مراحل هیجانی‌تر حس رقابت نزدیک‌تری بوجود بیاید.

این دوره مسابقه که با استقبال کاربران و مخصوصا کاربران فعال اینترنت روبرو شد، آخرین برگزاری مسابقه آنلاین گوشی neo L بود. البته به گفته نماینده سونی موبایل خاورمیانه در آینده برنامه‌های مختلفی در زمینه آنلاین برای گوشی‌های هوشمند سونی وجود خواهد داشت.

Xperia-Neo-L-3

اسامی برندگان

ادریس افشاری نیا

محسن غفاری

فاطمه سهامی

مهدی محمدیان رسنانی

نوید امیری

امیر یوسفی

محمد رضا ابراهیمی باغبانان

مهدی فرخ

علیرضا عبدالهی

رسول بابایی داشلی برون

[divide style=”3″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

3 در مورد “اعلام برندگان سری دوم مسابقه Xperia neo L”

  1. دوستان عزیز مسابقه خیلی وقته تموم شده.

    اگه به تیتر این خبر توجه کنید متوجه میشید.

    مسابقه خیلی باحالی بود.تا لحظه ی آخر همه امیدوار بودن که برنده میشن ولی یهو نتیجه تغییر کرد.خیلی جالب و مهیج بود.کاش دوباره از این نوع مسابقه ها برگزار بشهبا تشکر از آی تی رسان که عکس های مراسم اهدا جایز رو گذاشتن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH