با سونی Xperia Z بیشتر آشنا شوید

Sony_Xperia_Z_Front_Water_P• نمایش واقعی با صفحه نمایش 5 اینچی Full HD و موتور پردازش تصویر براویا موبایل 2 برای شفافیت و درخشندگی فراتر تصویر
• برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای بی‌نظیر سونی برای ارائه تجربه غنی کاربری و دسترسی سریع به خدمات سرگرمی
• اتصال سریع و آسان تک لمسی برای به اشتراک‌گذاری بی‌سیم موسیقی، عکس و ویدیو به سایر دستگاه‌ها
• طراحی متمایز جدید سونی با مقاومت در برابر گرد و غبار و آب

ارتباطات همراه سونی (“سونی موبایل”) تلفن هوشمند پرچم‌دار مبتنی بر اندروید خود، Xperia Z، را معرفی کرد. Xperia Z با صفحه نمایش 5 اینچی Full HD و نمایش واقعی با رزولوشن 1080p، پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon™ S4 Pro، دوربین 13 مگاپیکسلی با ویژگی تصویربرداری سریع و پشتیبانی از نسل چهارم شبکه‌های تلفن همراه LTE، تمامی مشخصاتی را که از یک تلفن هوشمند پیشرفته انتظار می‌رود، برآورده می‌سازد.
علاوه بر این، این گوشی بهترین‌های تکنولوژی، محتوا، طراحی واتصال بی‌نظیر سونی را برای ارائه تجربه غنی کاربری، ارائه می‌نماید. Xperia Z در سه ماهه نخست سال 2013 در بازارهای جهان عرضه خواهد شد.
کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی ارتباطات همراه سونی گفت:” ما با Xperia Z بیش از نیم قرن نوآوری در تلویزیون، تصویربرداری، موسیقی، فیلم و بازی را به منظور خلق تجربه‌ای به واقع متمایز به سوپرفون می‌آوریم. Xperia Z با برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای سونی با ویژگی‌هایی عالی و اتصال تک لمسی به خوبی در جایگاه راهبری بازار تلفن‌های هوشمند قرار گرفته است. سونی با قرار دادن تلفن‌های هوشمند در قلب استراتژی خود مردم را به خلق، لذت بردن و به اشتراک گذاشتن محتوا و تجربیات بگونه‌ای بی‌سابقه، توانا می‌سازد.”

تکنولوژی هوشمند سونی
نمایش واقعی با وضوح فوق‌العاده در Xperia Z که با موتور پردازش تصویر براویا موبایل 2 پشتیبانی شده است، تبحر دیرپای سونی در تلویزیون را به تلفن هوشمند آورده و تجربه‌ بصری همه‌جانبه‌ای را با درخشندگی و وضوح فوق‌العاده ارائه می‌نماید. این تلفن هوشمند از توانمندی‌های دوربین‌های دیجیتال سونی بهره برده و به حسگر Exmor RS برای موبایل، نخستین حسگر با ویژگی دامنه پویای بالای (HDR)ویدیو برای تلفن‌های هوشمند، مجهز می‌باشد.
تکنولوژی HDR تصاویری واضح در مقابل نور پس زمینه شدید ارائه می‌نماید بنابراین کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهایی فوق‌العاده واضح در هر شرایطی بگیرند.
Xperia Z همچنین به منوی دوام باتری مجهز است که موجب بهبود زمان آماده بکار تا 4 برابر یا بیشتر* از طریق بستن برنامه‌های کاربردی پرمصرف در زمان خاموش بودن صفحه نمایش و روشن کردن مجدد آنها وقتی که صفحه نمایش روشن می‌گرددد، می‌شود.

با برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای سونی و عمکرد تک‌ لمسی سرگرمی‌ها را کشف کرده، از آن‌ها لذت برده و به اشتراک بگذارید
برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای سونی تجربه‌ سرگرمی یکپارچه‌ای را بر روی تمامی دستگاه‌های سونی ارایه ‌می‌نمایند.برنامه‌های کاربردی “WALKMAN®” ،“Album” و “Movies” که به صورت از پیش بارگذاری شده بر روی Xperia Z قرار گرفته‌اند، یافتن on-line و off-line محتوا را از طریق یک اکسس پوینت با روش‌های جدیدی برای لذت بردن و به اشتراک‌گذاری آن محتوا، امکان پذیر می‌سازند.برنامه کاربردی واکمن امکان دسترسی به تمامی موسیقی‌های دانلود شده شما، آرشیوی از 18 میلیون آهنگ ازسرویس موسیقی نامحدود و یکپارچه سازی اجتماعی فیسبوک را فراهم می‌آورد. برنامه کاربردی “Movies” به مصرف‌کنندگان امکان دسترسی به بیش از 100000 فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را از طریق سرویس ویدیوی نامحدود فراهم آورده و برنامه کاربردی آلبوم دسترسی آسان به عکس‌های دوستان در فیسبوک و همچنین امکان مرور تصاویر بر اساس مکان تصویربرداری را در اختیار قرار می‌دهد. **
عملکرد تک لمسی مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد به آسانی موسیقی، تصاویر و ویدیوهای خود را از تلفن هوشمند خود به طیفی از تجهیزات مبتنی بر NFC سونی شامل بلندگو، هدفون و از هم‌اکنون تلویزیون، به اشتراک بگذارند.
با تلویزیون جدید براویا که آن هم امروز معرفی گردید، کافی است Xperia Z را به کنترل از راه دور تلویزیون تماس دهید تا به سرعت از عکس‎ها و ویدیوهای خود روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.
امروز دو هدست جدید نیز به طیف محصولات مبتنی بر NFC سونی اضافه شدند. هدست بلوتوث استریوی SBH20 و هدست بی‌سیم DR-BTN200M. کافی است Xperia Z خود را به هر یک از یان دو هدست تماس دهید تا فورا به موسیقی خود گوش فرادهید.

طراحی و دوام متمایز
Xperia Z با طراحی مهندسی دقیق و مواد ممتاز، طراحی متوازن همه‌جانبه با لبه‌های ماهرانه گرد شده و سطوح صاف و بازتابنده در تمامی وجوه را معرفی می‌نماید. علیرغم بدنه باریک 7.9 میلیمتری Xperia Z با شیشه کوره‌ای و لایه ضد شکستگی بر رو و پشت آن و همچنین بالاترین سطح مقاومت در برابر آب و گرد و غبار *** (IP55و IP57) برای یک تلفن هوشمند، بسیار با دوام است.
در بازارهای منتخب مدلی کمی متفاوت با Xperia Z در طراحی- Xperia ZL- نیز در سه ماهه نخست سال 2013 به بازار عرضه خواهد شد. Xperia ZL تمامی تجربیات سرگرمی همه جانبه را مانند Xperia Z خواهد داشت ولی در ابعادی کوچک‌تر.
Xperia Z و Xperia ZL با آندروید 4.1 (لوبیای ژله‌ای) به بازار عرضه خواهد شد و کمی پس از آن برای ارایه آخرین تجربه کاربری اندروید به 4.2 ارتقا خواهند یافت.

ویژگی‌های کلیدی برای Xperia Z
• صفحه نمایش 5 اینچی full HD (1080 x 1920) با نمایش واقعی و موتور پردازش تصویر براویا موبایل 2
• دوربین 13 مگاپیکسلی با ویژگی تصویربرداری سریع، حسگر Exmor RS برای موبایل، فیلم‌برداری HDR، کاهش دهنده خودکار نویز برای تصویربرداری بی دغدغه تصاویر و ویدیوها در هر شرایطی
• مقاومت در برابر گردو و غبار و آب (IP55و IP57) با صفحه نمایش از جنس شیشه‌ مقاوم
• پردازنده 4 هسته‌ای ناهمگام 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S4 با 2 گیگابایت رم
• حالت صرفه جویی در مصرف باتری زمان آماده بکار را تا 4 برابر افزایش می‌دهد

sony-xperia-z_1

چند نکته کنکوری!
*بر اساس آزمایشات انجام گرفته با تنظیمات پیش‌فرض، حساب‌های پیش‌فرض و کاربری برای اسکایپ و تویتر دانلود شده بر روی گوشی. هرچه برنامه‌های کاربردی بیشتری نصب شده باشد، تاثیر حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری بیشتر نمایان خواهد شد.
** خدمات شبکه سرگرمی‌های سونی منوط به دسترسی منطقه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر لطفاً از این سایت بازدید فرمایید: www.sonyentertainmentnetwork.com
***در تطابق با IP55 و IP57 ،Xperia Z در برابرنفوذ گرد و غبار و آب مقاوم است. منوط به اینکه تمامی درپوش‌های پورت‌های ورودی و سایر پوشش‌ها بطور کامل بسته بوده و تلفن در برابر پاشش کم فشار آب در تمامی جهات ممکن در تطابق با نیازمندی‌های IP 55 قرار گرفته و/یا تا عمق کمتر از 1 متری درزیر آب تمیز و به مدت حداکثر 30 دقیقه و در تطابق با نیازمندی‌های IP 57 نگه داشته شود.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

38 در مورد “با سونی Xperia Z بیشتر آشنا شوید”

    1. پیمان گل‌کار

      در تئوری بخواهیم قضاوت کنیم، برتری اکسپریا زد در نمایشگر فول اچ‌دی، طراحی شیک، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و خاصیت ضد آب بودن آن است
      گلکسی نوت ۲ هم در نمایشگر بزرگ‌تر و وجود S Pen

  1. یه سوال
    اندروید که هنوز برای 4 هسته بهینه نشده پس چرا انقدر گوشیای 4 هسته ای وارد بازار میشن؟؟؟

    1. پیمان گل‌کار

      فقط بحث بهینه شدن نیست، بسیاری از برنامه‌ها و یا قابلیت‌های گوشی‌ها با ۴ هسته بهتر کار می‌کنند

  2. آقای گل کار شرمنده، میخواستم بدونم شما چه روزی و چه ساعتی در شبکه آموزش برنامه دارید؟! ممنون

  3. سلام این گوشی کی وارد بازار ایران میشه؟پیش بینی شما در مورد قیمتش تو ایران حدود چنده؟با تشکر از اطلاع رسانی خوب و مفیدتون

    1. پیمان گل‌کار

      به احتمال زیاد اسفند ماه چشم ما به جمالش روشن خواهد شد!
      البته ورود رسمی آن به سال ۹۲ خواهد رسید

  4. با سلام به اقا پیمان گل میدونم اینجا جاش نیست ولی میخواستم نظر شمارو درباره گوشیlg optimus 3d p920از لحاظ کشش گرافیکی و کیفیت صفحه نمایش بدونم؟
    یه سوال دیگه حالا تواین محدوده قیمت گزینه ی بهتری هم هست؟برندش فرق نمیکنه!
    از سایت خوبتون ممنون

    1. پیمان گل‌کار

      در بخش آزمایشگاه بررسی کامل این گوشی موجود است که می‌توانید مطالعه بفرمایید
      در این محدوده گوشی‌های پرادا 3.0 و اچ‌تی‌سی دیزایز ایکس هم گوشی‌های خوبی هستند

  5. واقعا ممنون هیچ جا از تکنولوژی های این گوشی حرف زده نشده و فقط. چشم بسته غیب میگن که 4 هسته ای و صفحه فول اچ دی داره یه سوال داشتم چرا وقتی همه دو هسته ای میزدن سونی تک هسته ای میزد الان ام سر چهار هسته ای این اتفاق افتاده؟

    1. پیمان گل‌کار

      سونی سیاست‌های خاصی داره
      به طور معمول در ابتدای هر سال میلادی یک گوشی قدرتمند معرفی می‌کنه و سپس آن رویه را تا پایان سال ادامه می‌ده
      سال گذشته ابتدا اکسپریا اس، نخستین گوشی دو هسته‌ای با نمایشگر اچ‌دی را زد و تا آخر سال مدل‌های گوناگونی با این مشخصات عرضه کرد
      ابتدای ۲۰۱۳ هم اکسپریا زد چهار هسته‌ای با نماشگر فول اچ‌دی، که احتمالا چند مدل دیگر مشابه را هم تا پایان سال عرضه می‌کنه و برای سیاست‌های جدید، بایستی منتظر ابتدای ۲۰۱۴ ماند!

    1. پیمان گل‌کار

      مفصل که اینجا جاش نیست و اجازه بدین در بررسی تخصصی اون بگم
      اما نظر کلی و حداقل از روی تئوری، گوشی فوق‌العاده‌ای هست

  6. salam, khaste nabashid, mamnoon babate site khubetun. mikhastam bebinam behtarin gushi ke ba 600,000toman mishe kharid alan tu bazar chie? mamnoon misham zoodtar j bedin. 😡

    1. پیمان گل‌کار

      دوست عزیز هر مدل از گوشی‌ها حتی در یک برند ثابت، می‌توانند جنس متفاوتی داشته باشند و به این سوال نمی‌شه به درستی پاسخ داد

  7. مرسی، عالی بود.
    گفته میشه محافظ شیشه جلو از جنس گوریلا گلس و شیشه پشت dragontrail هست. رابط کاربری جدید، رابط دوربین های پیشرفته سایبرشات، فیلمبرداری و عکسبرداری HDR، نرم افزار پلی استیشن موبایل و واکمن، باتری قدرتمند، کیفیت ساخت عالی، طراحی بینظیر و نهایت مهندسی ساخت، دسترسی به بزرگترین آرشیو موسیقی جهان یعنی سونی میوزیک و فیلمهای کمپانی سونی پیکچرز، کلمبیا پیکچرز، screen gems و…. این گوشی از هر نظر بینظیره با کلی نوآوری سخت افزاری و نرم افزا ی. امیدوارم اینبار دیگه مردم گول تبلیغات پلاستیک سازان و دروغ پردازان را نخورند. به قول یکی از مسئولان موبایل سونی:
    این یک گوشی نیست، یک هنر است….
    تیزر تبلیغاتی Sony Xperia Z:
    http://www.aparat.com/v/HltEv

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH