BlipCare نسل بعدی ترازوهای وایرلس را معرفی می‌کند

3ترازوهای جدید توسط فناوری WiFi یادآوری‌هایی را برای پیگیری سلامت انجام داده و راه‌حل‌های قابل اعتمادی را برای نیاز‌های مربوط به رشد افراد ارایه می‌کند.

ترازوی WiFi رونمایی شده توسط BlipCareh، اولین ترازویی است که یادآوری‌های لازم را برای حفظ مسیر رشد کاربر فراهم می‌کند. کاربر به‌ سادگی می‌تواند برنامه زمانی مورد نظر جهت سنجش وزن‌ را ایجاد کرده و ترازو تا زمانی که وزن‌کشی روی آن انجام نگیرد، به‌وسیله صدای بیپ و علایم نوری هشدار می‌دهد.

قابلیت‌های کلیدی آن شامل موارد زیر است:

  • پیگیری وزن و شاخص توده بدن کاربران تا 10 نفر
  • فراهم کردن زمینه اهداف مورد نظر و خوانایی آسان نمودارها
  • مجهز به سیستم یادآوری با استفاده از دکمه‌های مخصوص و هشدارهای صوتی

1ترازوی Blip به‌خصوص برای افرادی مفید است که نقش فعالی را در سلامت خود و یا بهبود بیماری‌های دوستان، اعضای خانواده و والدین کهنسال خود دارند. هر زمان که کاربر از ترازو استفاده می‌کند، دستگاه علائم زمانی را پس از خواندن اطلاعات ذخیره می‌کند و سپس آن‌ها را به حساب کاربری شخص از طریق ارتباط WiFi منتقل می‌کند. هم‌اکنون کاربران و یا پرستار آن‌ها می‌توانند نمودارها و روند داده‌های دریافت شده را از هرجایی ردیابی کنند.

2دستیابی و حفظ وزن ایده‌آل برای سلامت عمومی فرد مهم است و می‌تواند در جلوگیری یا کنترل بسیاری از بیماری‌ها و یا نشانه‌‌های آن به او کمک کند. دکتر Sukhwant Khanuja، مدیرعامل و موسس BlipCare در این رابطه گفت:

ما احساس می‌کردیم که افراد به یک ترازوی راحت و دقیق نیاز دارند تا بتوانند در هر نقطه‌ای نظارت لازم را روی وزن خود داشته‌ باشند، بدون اینکه نگران مسائل ارتباطی مربوط به آن باشند.

او همچنین این موضوع را اضافه کرد که این شرکت قصد دارد تا توسعه بیشتری را روی محصولاتی انجام دهد که به کاربران کمک می‌کند تا نظارت شخصی روی سلامت خود داشته باشند.

طبق گزارشات اتحادیه ملی مراقبت، بیش از 65 میلیون نفر یا 29 درصد جمعیت ایالات متحده، از عضو بیمار یا کهنسال خانواده خود و یا آشنایان در طول هر سال مراقبت می‌کنند.

یکی از کابران استفاده کننده از این دستگاه تجربه خود را از آن این گونه بیان کرد:

ترازوی Blip باعث شده‌ است تا من مراقبت بیشتری را روی سلامت پدرم داشته‌ باشم. من ایمیلی را ساخته‌ام که هنگام اندازه نگرفتن وزن یا کاهش وزن، به طور خودکار مرا باخبر می‌کند. به وسیله این ایمیل می‌توانم گزارشات تهیه شده را به پزشک او ارسال کنم تا بررسی‌ها و کارهای لازم را روی اطلاعات انجام دهد.

ترازوی Blip هم‌اکنون با قیمت 99 دلار آمریکا در دسترس قرار گرفته‌ است و خدمات نظارتی برای آن مادام‌العمر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH