آی‌تی‌رسان را دوست دارید؟ به ما رای دهید!

Iran-Web-Festival
زمان ثبت نام در پنجمین جشنواره وب ایران پس از ۳ ماه به پایان رسید. به گزارش دبیرخانه این جشنواره٬ در طول 3 ماه زمان ثبت نام سایت ها، در کل ۶۰۶۱ سایت در ۵۸ گروه در جشنواره وب ایران ثبت نام کرده اند. با پایان زمان ثبت نام وب سایت‌ها در جشنواره وب ایران٬ داوری رسمی وب سایت ها در ۵۸ گروه آغاز شده است و در حال حاضر داوارن پنجمین جشنواره وب ایران در حال بررسی و داوری سایت های شرکت کننده در این جشنواره می‌باشند.
هدف اصلی از برگزاری جشنواره وب ایران،  تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی می‌باشد. این جشنواره ایجاد فرصت سالانه برای عرضه و رقابت کیفی و کمی وب سایت‌های ایرانی در جهت رشد، شکوفایی و همچنین رونق بخشی به بازار داخلی و صادرات در‌ این حوزه می‌باشد. مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ در تهران برگزار می‌شود.
آغاز رای گیری مردمی
به گزارش دبیرخانه جشنواره وب ایران، سایت های شرکت کننده در جشنواره می توانند علاوه بر بخش داوری که سایت برتر توسط آرای داوران جشنواره انتخاب و معرفی می شود٬ در بخش رای مردمی نیز شرکت کنند. جشنواره وب ایران در هر گروه ۲ سایت برتر دارد که یکی به انتخاب هیات داوران و دیگری توسط آرای مردم انتخاب می‌شود.
کاربران می توانند با رای دادن به سایت یا سایتهای مورد علاقه شان، آن سایت را در بین برندگان مردمی جشنواره وب ایران قراردهند.
مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ در تهران برگزار می شود و سایت های برتر در هر گروه معرفی و تندیس سایت برتر سال ۱۳۹۱ را دریافت می‌کنند.
[divide style=”2″]
از اینجا به آی‌تی‌رسان رای بدهید (البته اگر ما را دوست دارید!).
[divide]

3 در مورد “آی‌تی‌رسان را دوست دارید؟ به ما رای دهید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH