اطلاعاتی تازه در رابطه با گلکسی تب S3 سامسونگ

ماه گذشته منبعی آگاه (یک شرکت حمل‌ و نقل در هند) فهرستی از چند تبلت جدید سامسونگ را منتشر و عنوان کرد که این تبلت‌ها در لیست باربری این شرکت قرار دارند. به‌غیراز این خبر تا پیش از کنفرانس جهانی موبایل MWC خبری از این تبلت‌ها و مشخصات فنی آن‌ها منتشر نشده بود و گمان‌زنی‌ها نشان می‌داد که سامسونگ قرار است از چند سری تبلت‌های جدید خود در جریان این کنفرانس که از سوم اسفندماه به‌طور رسمی آغاز می‌شود، رونمایی کند. این بی‌خبری تا امروز ادامه داشت تا اینکه خبرهای جدیدی از سخت‌افزار و مشخصات فنی این تبلت‌ها به بیرون درز کرد.

samsung-galaxy-tab-s2-19-970-80

با توجه به اطلاعات منتشرشده از دو بنچمارک معروف GFXBench و Geekbench سامسونگ قرار است در جریان کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 علاوه بر دوگوشی هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge از تبلت‌های جدید خود نیز رونمایی به عمل آورد که احتمالا اعضا جدید خانواده تبلت‌های S با نام احتمالی گلکسی تب S3  هستند. هم‌اکنون تبلت گلکسی تب S2 در نسخه‌ای 8 و 9.7 اینچی در بازار موجود است. طبق بنچمارک‌های منتشرشده از عضو جدید تبلت‌های سامسونگ احتمالا با توجه به استقبال خوب کاربران از گلکسی تب S2، محصولات آینده این کمپانی نیز ویژگی‌هایی مشابه همین تبلت را خواهند داشت. در همین راستا اطلاعات مربوط به نسخه 9.7 اینچی گلکسی تب S3 فاش شده است که به نام SM-T819 شناخته می‌شود. این تبلت دارای نمایشگر 9.7 اینچی با رزولوشن 1536 در 2048 است و هم‌چنین از پردازنده هشت هسته‌ای 652 اسنپدراگون بافرکانس 1.8 گیگاهرتز برای هر هسته، سه گیگابایت رم، دوربین اصلی 8 و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و اندروید مارشمالو نیز پشتیبانی خواهد کرد.

geekbench-tab-s3

علاوه بر این مدل، سامسونگ قصد دارد مدل 8 اینچی این تبلت را با کد SM-T719 معرفی کند که به‌غیراز صفحه‌نمایش کوچک‌تر کاملا مشابه مدال 9.7 اینچی است.

تبلت‌های آینده سامسونگ توانسته‌اند نظر کارشناسان را به خود جلب کرده و در بنچمارک نمره 8 از 10 را از آن خود کنند. با این حال باید تا سوم اسفندماه و کنگره جهانی موبایل صبر کنیم و ببینیم سامسونگ برای طرفداران خود چه گجت‌هایی را تدارک دیده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH