Japan Display از نسل دوم نمایشگرهای Pixel Eyes رونمایی کرد

display

Japan Display تولید کننده مطرح صفحه‌نمایش به تازگی نسل دوم نمایشگرهای موبایل موسوم به Pixel Eyes را با حاشیه‌هایی کم‌تر و هم‌چنین قابلیت استفاده با انگشتان خیس معرفی کرده است. بنابر اعلام این کمپانی، تولیدکنندگان مطرح اسمارت‌فون از جمله اپل برای گوشی‌های بعدی خود نیازمند به استفاده از ماژول‌های جدید و با ویژگی‌های ذکر شده هستند، بنابراین ممکن است در نسل بعدی آی‌فون شاهد استفاده از Pixel Eyes 2 باشیم.

ماژول‌های Pixel Eyes جدید تولید شده توسط ژاپن دیسپلی از تکنولوژی لمس مستقیم روی نمایشگر بهره می‌برند و با به کار رفتن متریال جدید، حاشیه زاید آن‌ها از 0.8 میلی‌متر به 0.5 میلی‌متر کاهش یافته است، هم‌چنین این ماژول می‌تواند از استایلوس‌هایی با قطر 1 میلی‌متری پشتیبانی کند. این موضوع می‌تواند باعث افزایش کارایی و دقت قلم خصوصا در طراحی شود.

گذشته از حاشیه‌های کم‌تر، این کمپانی اعلام کرده که ماژول‌های جدید قابلیت دریافت فرامین با انگشتان خیس را نیز دارند، مطمئنا چنین قابلیتی بیش‌تر می‌تواند برای گوشی‌های ضد آب مفید باشد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که نسل دوم Pixel Eyes، می‌تواند امسال به عنوان نمایشگر آی‌فون 7 انتخاب شود و به این ترتیب Japan Display تبدیل به یکی از اصلی‌ترین تامین کننده‌های اپل شود. این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که حجم تولیداتشان می‌تواند پاسخ‌گوی کلیه نیازهای اپل باشد.

سال گذشته شایعاتی منتشر شد که می‌گفتند آی‌فون 6S ضد آب است، هرچند اپل این موضوع را تایید نکرد اما آزمایش‌ها نشان دادند این محصول مقاومت خوبی در مقابل نفوذ آب دارد. انتظار می‌رود اپل در آی‌فون 7 برای اولین بار از یک آی‌فون کاملا ضد آب رونمایی کند، بنابراین ویژگی‌های نسل دوم Pixel Eyes برای اپل بسیار کارآمد خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH