با خطرناک‌ترین روش درست کردن چای آشنا شوید! (به همراه ویدئو)

ITRESAN-11-1394 (72)یکی از خواننده‌های مشهور به نام کنی راجرز در بخشی از آهنگ خود می‌خواند: «اگر می‌خواهید طلا پیدا کنید، به کوهستان بروید، اگر می‌خواهید نقره بیابید، سنگ‌ها را سوراخ کرده و بگردید، اگر می‌خواهید بهشت را بیابد، انجیل بخواهید و اگر به دنبال عشق هستید، به خانه بروید.» به نظر می‌رسد که امروز می‌توان بخش جدیدی را به این شعر اضافه کرد: «اگر می‌خواهید خطر را پیدا کنید، به سراغ انبار آخرالزمانی کالین فورز بروید.»

فورز تا به امروز چندین و چند فعالیت و آزمایش علمی عجیب‌ و غریب خانگی را انجام داده است که نمونه آن‌ها نصب کردن موتور بر روی ماشین کارتینگ است که البته عجیب بودن کار در این است که این فرایند با نصب موتور جت بر روی این ماشین انجام شده است!

به‌تازگی او به این موضوع فکر کرده است که چرا باید مثل یک انسان عادی، چای درست کند و به همین دلیل نیز به سراغ یک اختراع پر سر و صدای دیگر رفته است. فورز حاضر نیست برای هیچ‌چیزی از سرعت کار خود بکاهد، حتی برای چای خوردن و برای همین نیز به‌جای مواد مرسوم برای گرم کردن آب، از ماده شیمیایی ترمیت استفاده کرده است که این ماده برای ساخت سلاح‌های جنگی و لوازم آتش‌بازی به کار گرفته می‌شود.

نتیجه کار این است که آب در طول چند ثانیه جوش خواهد آمد ولی هرکسی که این کار را امتحان کند، احتمالا با سوختگی درجه 2 روبه رو خواهد شد. ظاهرا باید منتظر بمانیم تا ویدیو بعدی او منتشر شود تا دریابیم که فورز پس ‌از این آزمایش خطرناک، هنوز زنده است یا خیر!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH