هواوی از میت‌بوک ویندوزی با قیمت 699 دلار رونمایی کرد

matebook-3

پس از ورود موفقیت‌ آمیز هواوی به بازار آمریکا آن‌هم با محصول فوق‌العاده‌ای هم‌چون نکسوس 6P، ظاهرا این کمپانی قصد دارد با ورود به حوزه‌های دیگر خود را بیش از پیش نشان دهد. هواوی در طی کنفرانس خود در بارسلونا از یک تبلت 12 اینچی ویندوزی با صفحه کلید و یک قلم حساس به فشار به صورت اختیاری رونمایی کرد. میت‌بوک عنوانی است که هواوی برای این تبلت ویندوزی انتخاب کرده است. ضعیف‌ترین نسخه این تبلت 699 دلار قیمت دارد که از جمله مشخصات آن می‌توان به پردازنده اینتل M3، چهار گیگابایت رم و حافظه 128 گیگابایتی SSD اشاره کرد، این تبلت به همراه یک صفحه‌کلید 129 دلاری و استایلوس و داک 60 و 99 دلاری عرضه می‌شود.

matebook-2

این کمپانی زمان عرضه این تبلت را ماه آینده و در کشورهای آسیایی، اروپایی و شمال آمریکا اعلام کرده است اما تاریخ دقیق هنوز مشخص نشده است. این تبلت در دو رنگ خاکستری و طلایی عرضه می‌شود و تنها 640 گرم وزن دارد و بسیار باریک است، نمایشگر میت‌بوک هواوی 12 اینچی و با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل است و حاشیه‌ای بسیار کم دارد و در نوع خود یک محصول بالارده و بسیار حرفه‌ای محسوب می‌شود.

یکی از ویژگی‌های خوبی که هواوی در این تبلت قرار داده، استفاده از اسکنر اثر انگشت است، هواوی برای تعبیه این تبلت ویژگی فورس‌تاچ را به گونه‌ای پیشرفته‌تر مورد استفاده قرار داده به این ترتیب شما می‌توانید تنها با گذاشتن انگشت خود روی تبلت قفل آن را باز کنید.

هرچند این روزها برنامه‌های زیادی برای ویندوز 10 تبلت موجود است اما استفاده از ویندوز 10 برای یک تبلت می‌تواند محدودیت‌های زیادی را برای کاربران ایجاد کند، مطمئنا در این مشکل هواوی مقصر نیست. هنگام کارکردن با این تبلت هیچگونه لگ یا کندی را احساس نمی‌کنید هرچند هنوز شاهد اجرای برنامه‌های سنگین روی این پردازنده نبودیم و تاکنون پردازنده Intel Core M امتحان خود را تنها در فعالیت‌های معمولی پاس کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط هواوی، باتری میت‌بوک 10 وات ظرفیت دارد و در فعالیت‌های معمولی شامل ویرایش متن، ایمیل، اکسل، گشت و گذار در وب و غیره می‌تواند تا 10 ساعت شما را همراهی کند، شارژ این باتری به لطف فناوری‌های جدید بسیار سریع انجام می‌پذیرد و بنابر اعلام سازنده در مدت دو ساعت تا 60 درصد شارژ می‌شود. میت‌بوک مجهز به دوربینی 5 مگاپیکسلی است که می‌تواند برای برقراری تماس‌های تصویری مناسب باشد.

matebook

صفحه‌کلید جانبی این تبلت در چهار رنگ سیاه و سفید، قهوه ای، نارنجی و بژ و با قیمت 129 دلار عرضه می‌شود، در این کی‌برد تمامی کلیدها دارای نور پس زمینه هستند و نیروی مورد نیاز خود را مستقیما از تبلت می‌گیرد، بنابراین لازم نیست نگران باتری و شارژ کی‌برد باشید.

استایلوس ارایه شده توسط هواوی می‌تواند 2048 سطح فشار مختلف را شناسایی کند، این قلم به وسیله بلوتوث به دستگاه متصل می‌شود و باتری آن توانایی شارژدهی یک ماهه را داراست، بر روی این قلم شاهد یک کلید هستیم که یکی از آن‌ها قلم را تبدیل به پاک کن می‌کند و هم‌چنین در ارایه پاورپوینت می‌تواند نقش کلیک را داشته باشد، در طرف دیگر قلم شاهد یک لیزر هستیم که می‌تواند کمک خوبی برای ارایه کنفرانس باشد.

میت‌بوک مجهز به پورت‌های USB نوع C، اترنت، VGA و HDMI خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH