اکسپریا پروژکتور؛ طرح مفهمومی سونی برای یک گجت متفاوت

xpria

همان‌طور که می‌دانید کنگره جهانی موبایل هم اکنون در بارسلونا در حال برگزاری است، دیروز شاهد رونمایی از پرچم‌دار ال‌جی یعنی G5 بودیم و هم‌‌چنین سامسونگ از دو گوشی جدید به نام‌های گلکسی S7 و S7 Edge رونمایی کرد. کمپانی‌های دیگری نظیر Haier ،ZTE و هواوی در طی کنفرانس خود از آخرین دست‌آوردهایشان رونمایی کردند. کنفرانس سونی نیز ساعاتی پیش برگزار شد و این کمپانی با دستی پر به نمایشگاه آمد و پس از معرفی سه اسمارت‌فون جدید خود به نام‌های Xperia X و Xperia XA و Xperia X Performance، چند طرح مغهومی را معرفی کرد که یکی از جالب‌ترین آن‌ها اکسپریا پروژکتور است.

xpria-mwc

متاسفانه سونی جزییات زیادی را از این محصول منتشر نکرده است و تنها می‌دانیم این محصول می‌تواند تصاویر را روی سطوح نمایش دهد و به وسیله لمس یا فرامین صوتی دستورات را دریافت کند. هم‌چنین سونی در رابطه با یک دستیار شخصی به نام اکسپریا Agent صحبت کرده که می‌تواند دستگاه‌های تحت برند اکسپریا را به وسیله فرامین مختلف صوتی کنترل کند.

سونی در ارایه این کانسپت از جزییات زیادی سخن نگفته بنابراین فعلا همه چیز در حد یک طرح باقی مانده است، طرحی که اگر به واقعیت تبدیل شود می‌تواند نوید بخش یک دستگاه متفاوت از سونی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH