معرفی رسمی اسمارت فون‌های Blade V7 و Blade V7 lite توسط ZTE!

امروز و در نمایشگاه MWC2016 کمپانی چینی ZTE از دو اسمارت فون جدید خود با نام‌های Blade V7 و Blade V7 lite رسما رونمایی کرد. به گفته زدتی‌ای این دو محصول قرار است جوانان و البته آنانی که روح جوانی دارند را برای خرید خود تحریک کند. همچنین این کمپانی اعلام داشته که این دو گجت پس از مدتی در بازارهای منتخب دنیا برای فروش عرضه خواهند شد.

هر دو محصول جدید ZTE از کنترل‌های حرکتی هوشمند پشتیبانی کرده و همراه با اندروید 6.0 وارد بازار می‌شوند.

ZTE Blade V7

این محصول زیبا از بدنه‌ای تمام فلزی ساخته شده و ضخامت آن در باریک‌ترین قسمتش نزدیک به 3.5 میلی‌متر است! این محصول از یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کند که بر روی خود از شیشه مخصوص 2.5D بهره برده است. پردازنده V7 چیپست 8 هسته‌ای مدیاتک با نام MT 6753 و فرکانس 1.5 گیگاهرتز با هسته‌های Cortex-A53 بوده و رابط گرافیکی آن نیز Mali-T720 است. این چیپست را دو گیگابایت رم همراهی می‌کند.

بلید 7 از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت خود همراه با دو فلش LED استفاده نموده و دوربین خود را یک نمونه 5 مگاپیکسلی انتخاب کرده است.

gsmarena_001

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به حافظه داخلی 16 گیگابایتی، پشتیبانی از شبکه 4G و یک باتری 2500 میلی آمپری اشاره کرد. البته این محصول اسلات کارت حافظه نیز دارد.

این اسمارت فون باریک و زیبا، در نیمه دوم سال 2016 میلادی در کشورهای آلمان، اسپانیا، آفریقای جنوبی، اتیوپی و مکزیک عرضه خواهد شد.

gsmarena_002

ZTE Blade V7 Lite

این اسمارت فون با نمایشگری 5 اینچی و وضوح HD عرضه خواهد شد. البته شیشه قرار گرفته بر روی نمایشگر این دستگاه نیز از نوع 2.5D است. V7 lite از یک بدنه آلومینیومی یک پارچه ساخته شده است.

چیپست استفاده شده بر روی بلید وی 7 لایت یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز است. این چیپست یعنی مدیاتک MT6753P همراه با رابط گرافیکی Mali-T720 و 2 گیگابایت رم جفت شده است.

gsmarena_011

دوربین اصلی این اسمارت فون 8 مگاپیکسل بوده که البته در کنار آن فلش LED نیز قرار دارد. دوربین دوم V7 Lite نیز همانند گزینه اول 8 مگاپیکسل قدرت دارد و البته این دوربین نیز مجهز به فلش LED شده است.

16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، مکالمه در شبکه 4G و یک باتری 2500 میلی آمپری از دیگر مشخصات این محصول چینی است.

بلید وی 7 لایت در بهار امسال و در کشورهای روسیه، مکزیک، اسپانیا، آلمان و تایلند عرضه خواهد شد.

2 در مورد “معرفی رسمی اسمارت فون‌های Blade V7 و Blade V7 lite توسط ZTE!”

  1. سلام من خیلی در مورد این گوشی تحقیق کردم و خیلی از مشخصاتش خوشم اومده ولی هر جا میرم تهیه کنم موج منفی میدن و میگن اصلا لوازم جانبیش پیدا نمیشه متل گارد و گلس و …. یه سری هم میگن اصلا نگیر خیلی داغ میکنه من واقعا موندم چیکار کنم؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH