قابلیت نمایشگر همیشه روشن گلکسی S7 برای نسخه‌های قدیمی ارایه نمی‌شود

galaxy-s7

یکی از قابلیت‌های خوبی که دو پرچم‌دار تازه معرفی شده سامسونگ یعنی گلکسی S7 و S7 Edge‌ دارند، ویژگی نمایشگر همیشه روشن آن‌هاست، ال‌جی نیز در پرچم‌دار جدید خود که تنها ساعاتی قبل از گلکسی S7 معرفی شد از این ویژگی استفاده کرده است، البته سابقه وجود چنین قابلیتی به سال‌ها پیش باز می‌گردد. وجود نمایشگر AMOLED در اسمارت‌فون‌های سامسونگ موجب می‌شود برای نمایش اطلاعاتی هم‌چون ساعت و یا اعلانیه‌ها در حالت استندبای تنها تعداد انگشت شماری پیکسل روشن بمانند، بنابراین روشن بودن نمایشگر تاثیر بسیار کمی بر روی باتری خواهد داشت.

اگر شما یکی از کاربران گلکسی‌های قدیمی‌تر هستید، بهتر است منتظر ارایه آپدیت و دست‌یابی به این قابلیت نباشید، مطابق خبرهای منتشر شده از وب‌سایت SAMMOBILE این قابلیت به صورت انحصاری برای گلکسی S7 و S7 Edge باقی می‌ماند و در دیگر گوشی‌های سامسونگ شاهد این قابلیت نخواهیم بود.

1 در مورد “قابلیت نمایشگر همیشه روشن گلکسی S7 برای نسخه‌های قدیمی ارایه نمی‌شود”

  1. چرا نامردی می کنن؟چی میشه مگه اس۵ هم این قابلیت رو داشته باشه….اون زمان اونهمه تو بوغ و کرنا کرد که ملت بیاید اس۵ بخریدو کریستین رونالدو شوید و آینده را از الان تجربه کنید..این بود اون آینده؟ ممنون تجربه کردیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH