5 دلیل برای آنکه گوشی بلک بری پریو را بخریم!

How-would-you-like-a-24K-gold-plated-BlackBerry-Priv-(1)چندی پیش بود که بلک‌بری رسما Priv را معرفی کرد. این محصول قدرتمند و نوآورانه که اولین محصول اندرویدی این کمپانی با سابقه محسوب می‌شود، دارای یک صفحه 5.4 اینچی با تراکم پیکسلی 540 در هر اینچ در کنار یک کیبورد فیزیکی، رم پردازشی 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه تا 200 گیگابایت، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 808، پردازنده گرافیکی آدرنو 418، باتری 3410 میلی آمپری، دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو، پشتیبانی از یک سیم‌کارت و اندروید لالی‌پاپ است. حال در این مطلب قصد داریم تا ۵ دلیل برایتان بیاوریم که بدانید چرا این گوشی، می‌تواند ارزش خریدن داشته باشد.

۱- طراحی زیبا و  خاص

blackberry-priv-001-1280x720

اغلب محصولات ساخته شده از بلک‌بری تلفن‌‌های‌همراه باریک و بسیار زیبا هستند و این مورد را در مدل Priv نیز مشاهده می‌کنیم. این بار علاوه بر باریک بودن، در کناره‌های نمایشگر، اندکی انحنا می‌بینیم که به‌ زیبایی آن افزوده است. این انحنا به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند نمایش وضعیت شارژشدن دستگاه، پیش‌نمایش برنامه‌ها و پنجره PoP Up ویجت‌ها را ببیند و ایجاد یک یادداشت سریع با صفحه کلید مجازی را نیز برای کاربر به ارمغان می‌آورد. در کل، این محصول بلک‌بری بسیار زیبا بوده و با انحنای اطرافش، بسیار خاص نیز شده است.

۲- صفحه کلید فیزیکی

The-BlackBerry-Priv-(2)

یکی از تفاوت‌های محصولات بلک‌بری با رقبا، در زیر نمایشگر دستگاه و قرار گرفتن صفحه کلید فیزیکی است. در پریو نیز این مورد دیده می‌شود ولی این‌بار، این صفحه کلید فیزیکی در صورت نیاز کاربر به صورت کشویی باز می‌شود. صفحه کلید متفاوت در پریو، علاوه بر خاص‌تر کردن آن، تایپی روان و لذت‌بخش را به ارمغان می‌آورد.

۳- دوربینی قدرتمند

prive

بلک‌بری در پریو از قابلیت‌های پیشرفته‌ای در زمینه دوربین بهره گرفته است؛ دوربین پریو به لرزش‌گیر اپتیکال با یک سنسور ۱۸ مگاپیکسلی با لنز ۲۷ میلی‌متری Schneider-Kreuznach با گشادگی ۲/۲، به همراه فوکوس خودکار تشخیص حالت (PDAF) و یک لنز دوگانه مجهز شده و سایز آن نیز نسبت به نسل‌های پیشین افزایش یافته است. این گوشی به صورت خودکار صحنه را تشخیص داده و نور را تنظیم می‌کند و برای همین تصاویر تاریک دیگر نخواهید گرفت. همچنین ثبت اطلاعات مکانی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، تصویربرداری HDR و پانوراما از امکانات اصلی این دوربین به شمار می‌روند و در کل کیفیت تصاویر ثبت شده در پرچم‌دار بلک‌بری یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

۴- نمایشگر بزرگ با کیفیت بالا

blackberry-priv-hands-on-5-840x564

همانطور که ‌می‌دانید، بلک‌بری در پرچم‌دارانش از نمایشگرهای با کیفیت بهره می‌برد و در پریو نیز از یک نمونه 5.4 اینچی با وضوح 1440×2560 پیکسل بهره گرفته که با توجه به ابعاد نمایشگر، چگالی پیکسلی 540 را برای این محصول به ارمغان آورده است. خوانایی نمایشگر در زیر نور آفتاب نیز قابل قبول بوده و در کل هیچ ایرادی نمی‌توان در این بخش به این محصول گرفت.

۵- عملکرد روان در کنار امنیت بالا

How-would-you-like-a-24K-gold-plated-BlackBerry-Priv-(1)

پریو از پردازنده اسنپدراگون 808 استفاده می‌کند که شش هسته دارد و 3 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3 نیز برای آن اختصاص داده شده است. حافظه داخلی هم 32 گیگابایتی است که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی تا 200 گیگابایت وجود دارد. بلک‌بری به خوبی از پس هماهنگ کردن این سخت‌افزار با رابط کاربری و برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی بر آمده و شاهد هیچ لگ یا کندی بر روی آن نیستیم و تمام این مجموعه، عملکردی روان را برای کاربر می‌سازند. نکته مثبت دیگر این گوشی، تلاش‌های فراوان بلک‌بری برای ایمن کردن دستگاه بوده که با تدابیری که اندیشیده شده است، پریو از اغلب رقبای اندرویدی، ایمن‌تر نیز شده است.

24 در مورد “5 دلیل برای آنکه گوشی بلک بری پریو را بخریم!”

  1. سلام خسته نباشید من از وقتی این گوشی رو خریدم مدت 6الی8ماه میگذرد کیفیت دوربین گوشی به خصوص دوربین جلو خیلی خیلی افت کرده از طرفی خیلی زود داغ میکنه در حدی که جرئت نمیکنم داده یا وای فای روشن کنم چون هم داغ میشه هم هنگ میکنه فکر میکردم از برنامه های اضافی گوشیه اونا رو پاک کردم ولی بازم خوب نشده چه کار کنم

    3
    5
  2. محمد ۰۹۰۱۹۲۱۹۳۳۹

    سلام من اول اس۷ ایج داشتم بعد به دلیل شکستگی صفحه
    نوت۵ خریدم و الان خیلی ازش رازیم ولی این گوشی پریو را خیلی دوست دارم بنظرتون اوزش کنم بلک بری بگیرم . با تشکر از سایتتون????

    1
    8
  3. سلام به همه دوستان من قصدخریدبلک بری پریو دارم نظرتون رو بهم اعلام کنید تا از دوبه شک بودن دربیام

  4. سلام،،آیا پریو نسخه انگلیش وعربیک داره”؟من چند جا پرسیدم انگلیش گرونتره،آیا صحت داره؟

  5. با سلام گوشی فوق العاده ای من یه دونه نوت ۵ دارم ویه پریو در بارهی قاب پشتیش پلاستیک پشتش اصلا حس پلاستیک نمیده وخیلی نرم ونازکه .که اگه تو جیبتون با یه کلید یاسکه باشه حتما خط وخش برمی داره که میشه با قاب درس کرد ولی مشکل اصلیش دوربینشه چون خیلی برامده است واگه گوشی رو دور بینش افتاد دوربینش میشکنه .
    تواین دوماه فقط این دوتا مشکلو دیدم ولی خدایش باتری سخت افزارش واز همه مهم تر دوربینش عالیه حداقل از نوت ۵
    ولی نوت ۵ خودشم شاهکاره
    موفق باشید

    2
    4
  6. سلام خسته نباشید…. من میخواستم این گوشی رو بگیرم ولی رفیقام میگن ایفن ۶ بهتره….نظر شما چیه؟؟؟؟؟

    5
    6
  7. سلام دوستان من میخوام بخرمش اما نمیدونم خوبه یا بد یه عده خوب میگن ازش یه عده بد نمیدونم چیکار کنم. میگن قاب پشتیش خیلی اشغاله والا نمیدونم چه کنم

    1
    1
    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      این مدل در آی‌تی‌رسان کاپ حضور داشت و با محصولات برتر دنیا مقایسه شد
      می‌تونید مقایسه‌ها رو بخونید و بیشتر با نقاط قوت و ضعفش آشنا بشید و آگاهانه خرید کنید

  8. به نام خدا . با سلام.در ابتدای مطلب نوشتید رم پردازشی 3 گیگابایتی و لی در انتها نوشتید 4!بالاخره کدام؟
    با تشکر خدا نهگدار شما باشد.

    1. مهرداد سناتور

      سلام من یه بلک بری داشتم کم شده بود نگو وقتی تو استخر داشتم شنا میگردم افتاده 4/5متری خلاصه بعد این که زنگ زدم بهش دیدم زیر اب یه چیزی داشت روشن خاموش میشد وای پسر اون گوشی من بود که بعد ۵ ساعت که تو اعماق اب بود داشت زنگ میخورد فوق العادست الان ۱۵ ساله دارمش

      9
      6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH