آی‌فون 5s از شایعه تا واقعیت!

iphone-5S

جدیدا در گوشه و کنار سایت‌ها خبر از تاریخ عرضه و ویژگی‌های جانشین iPhone 5 یعنی همان iPhone 5S به گوش می‌رسد. همان طور که پیش از این بیان کردیم، می‌دانید که یک شایعه خبر از عرضه آی‌فون 5S در مرداد ماه دارد اما جدیدا شنیده می‌شود که این گوشی همان iPhone 5S است که در اوایل بهار سال 2013 عرضه می‌شود و در ماه مارچ (اسفند ماه) تولید عمده آن اغاز خواهد شد.

شایعات iPhone 5S!

اپل به خاطر حساسیت نسبتا بالای قطعات سخت افزاری اسمارت فون خود درحال بهتر کردن خط تولیدش در Foxconn است. به نظر می‌رسد iPhone 5S نسخه 7 سیستم عامل iOS را با خود یدک می‌کشد.

صفحه نمایش iPhone 5S 

شایعاتی مبنی بر استفاده یک صفحه نمایش Super HD و یک دوربین نسبتا قوی‌تر در نسل جدید آی‌فون در فضای مجازی منتشر شده است. یک منبع خبری به تازگی خبری را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد یک کمپانی در تایوان ساخت صفحه نمایش این گوشی را اغاز کرده است و این صفحه نمایش 0.5 میلی متر ضخامت دارد و می‌تواند از 10 لمس به طور همزمان پشتیبانی کند.

بدنه iPhone 5S 

همان طور که اطلاع دارید به نظر می‌رسد اپل قصد دارد امسال دو مدل را به بازار عرضه کند و بازهم به سنت‌های استیو جابز پشت پا بزند. مدل ارزان‌تر با بدنه‌ای از جنس پلاستیک با نام iPhone match عرضه خواهد شد و جنس بدنه مدل گران قیمت‌تر منتشر نشده است. طراحی این آی‌فون نیز همانند سری iPhone 5S است با این تفاوت که دوربین گوشی 13 مگاپیکسلی خواهد بود و این گوشی به یک فلش بزرگ‌تر مجهز شده است.

تکنولژی جدید: اپل چندی پیش تقاضای ثبت اختراع جدیدی را کرده بود که این تکنولوژی شارژ بی‌سیم نام گذاری شده است. به نظر می‌رسد سری S آی‌فون 5 از این تکنولوژی بهره‌مند خواهد بود.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

1 در مورد “آی‌فون 5s از شایعه تا واقعیت!”

  1. بعد از مرگ استیو جابز اپل اون اپلی که ما انتظار داریم نبوده و محصولاتش اون جور که باید نوآوری نداشته و همینم باعث افت ارزش سهام اپل شده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH