هدفونی برای عاشقان بازی Sennheiser PC 350

sennheiser_PC350_bg

جنگی در سکوت در جریان است. نوعی جنگ داخلی که طرف‌های آن، با هر قصد و هدفی، خانواده‌ها هستند یعنی خانواده جهانی گیمرها! نبرد میان بازی‌هایی با صدای استریو و صدای چند کاناله در دو گروه 5.1 و 7.1. برنده به عنوان پادشاه جدید هدست‌های بازی شناخته خواهد شد. صدای دالبی دیجیتال و چند کاناله بسیار مورد استقبال قرار گرفته است اما بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای به هدست‌های استریو ساده‌تر تمایل دارند.

ما  نگاهی مدل زیبای PC 350 در سری هدست‌های بازی (شامل هدفون و میکروفون) برای رایانه، XBOX 360 و Playstation 3 انداختیم. این هدفون دارای سیمی به طول 3 متر  با رابط 5/3 میلی‌متری است؛ یکی برای هدفون و دیگر برای میکروفون. همچنین با استفاده از آن‌ها به یکی از بهترین کیفیت‌های میکروفون موجود در بازار دست پیدا خواهید کرد که با حرکت عمودی رو به بالا صدایش قطع می‌شود.

رعایت این موارد در حالت استریو چندان ارزان قیمت تمام نمی‌شود. مدل PC 350SE با طراحی زیبا و قدرتمند به نحوی طراحی شده است که از ورود هرگونه صداهای مزاحم به گوش جلوگیری می‌کند. همچنین افرادی که در نزدیکی شما هستند مجبور به شنیدن صدای هدفون شما نخواهند بود. این هدفون‌ها علاوه بر وزن بسیار سبک 312 گرمی، برای حمل راحت‌تر دارای قابلیت تا شدن هستند. پس از استفاده طولانی مدت از وزن سبک آن تشکر خواهید کرد. ابرهای مورد استفاده بر روی گوشی به راحتی استفاده و به حذف صداهای مزاحم بسیار کمک می‌کنند.

هدست مدل PC 350Se در عمل برای پخش صدا در هر بازه و فرکانس صوتی بدون نیاز به تغییر تنظیمات مناسب است. صدای بم آن کافی به نظر می‌رسد اما بعضی گیمرها هنگام درگیری‌ها صدای بیشتری از فعالیت‌ها را می‌خواهند. با وجود این، خرید هدست گران‌قیمت‌تر پاسخ این مشکل نیست. به همین منظور شرکت ایسوس یکی از مدل‌های کارت صدای خود را با نمونه قدیمی‌تر از شرکت Sennheiser منطبق کرده است.

در غیر این صورت می‌توانید منتظر مدل PC 363 باشید که با کارت صداهای USB برای تنظیماتی که گفته شد، همراه است.

شب‌ها بدون اینکه برای دیگران که خوابیده‌اند مزاحمتی ایجاد کنید، درجه صدا را بالا ببرید و خانواده‌تان در حالی که در آسایش کامل مشغول بازی هستید، با آرامش می‌خوابند.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

1 در مورد “هدفونی برای عاشقان بازی Sennheiser PC 350”

  1. سلام به دوست خوبم میخواستم ببینم قیمت این هدست چقدر است ممنون میشم به ایمیم جواب بدبد…..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH