استفاده اپل از صفحه‌نمایش OLED در سال 2017

اپل در سال 2017 از نمایشگرهای OLED استفاده می‌کند

گزارش جدیدی از یک سازمان چینی، Nikkei، می‌گوید: اپل در دسامبر سال گذشته، در تلاش برای جلب نظر شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی برای تولید حجم انبوهی از صفحه‌نمایش OLED به منظور معرفی آیفونی با این صفحه‌نمایش در سال 2017 بوده است. در ادامه این گزارش آمده که معامله بین اپل، سامسونگ و ال‌جی می‌تواند بیش از 12 میلیارد تبادل مالی داشته‌ باشد.

استفاده اپل از صفحه‌نمایش OLED در سال 2017این هدف جدید 2017 بنظر واقعی و امکان‌پذیر می‌رسد زیرا روش اپل در بروزرسانی آیفون‌ها، هر سال یک‌بار است. این محصول از لحاظ ابعاد مشابه گذشته است اما اجزا، سنسور و ویژگی‌های متفاوتی خواهد داشت.

اگر آیفون 7 امسال بیاید (که با توجه به 8 آیفون پیشین، امری منطقی است)، به احتمال زیاد در سال 2017 آیفون 7S از راه خواهد رسید. بنابراین صفحه‌ نمایش OLED می‌تواند در لیست تغییرات سخت‌افزاری آیفون 7S باشد.

نمایشگرهای OLED نسبت به صفحات LCD، رنگ‌های زنده‌تر، رنگ مشکی عمیق‌تر و استفاده بهتر از انرژی را ارایه می‌دهند. سامسونگ خود نیز از صفحات AMOLED در گلکسی‌های مختلف در سالیان قبل استفاده کرده‌ است.

اکنون زمان آن رسیده که اپل کمی خلاقانه فکر کند و ریسک‌های بیشتر در آینده انجام دهد. گزارشات مالی سال گذشته رشد شیرین فروش آیفون را منتشر کردند و اکنون همه در حال تماشای حرکت بعدی اپل هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH