یک مرد 19 ساله چینی نوزاد خود را برای خرید آی‌فون و موتورسیکلت فروخت!

b0888cf377c94f8f6d32ff53b5668238

بازهم داستانی غم‌انگیز برای خرید یک آیفون! به‌تازگی مردی 19 ساله نوزاد خود را برای خرید یک آی‌فون و یک موتورسیکلت فروخته است. این معامله یک سال پیش اتفاق افتاد، آ دوان پدری 19 ساله است که نوزاد 18 روزه خود را به مبلغ 23000 یوان (3520 دلار) به مردی ناشناس می‌فروشد!! این معامله در شهر Tong’an استان فوجیان چین انجام گرفته است.

آ دوان در آن زمان هنوز دبیرستان را به اتمام نرسانده بود و مادر نوزاد نیز زیر سن قانونی بود، آن دو شرایط نگهداری از این نوزاد را نداشتند، بنابراین پدر نوزاد تصمیم گرفت که فرزندش را بفروشد و خریدار را از طریق سرویس چت QQ پیدا کرد و کودک خود را فروخت! خریدار می‌گوید این کودک را برای خواهرش خریده است.

مادر نوزاد پس از ردیابی پلیس بازداشت شد. او می‌گوید:

من خودم توسط خانواده‌ای به فرزندی پذیرفته شده‌ام، شمار زیادی از هم‌‌شهریانم کودکان خود را به دیگران واگذار می‌کنند و من واقعا نمی‌دانستم این کار غیر قانونی است.

پدر و مادر این دختر بچه هر دو محکوم شده‌اند اما دادگاه به دلیل شرایط بد این زوج در مجازات آن‌ها تخفیف داد. آ دوان پدر نوزاد به سه سال حبس و مادر این کودک به دو سال و نیم حبس تعلیقی محکوم شده است.

خواهر خریدار هنوز مایل به نگهداری از کودک است و از آن‌جایی که والدین این نوزاد واقعا توانایی نگهداری از فرزندشان را ندارند هنوز مشخص نیست چه اینده‌ای در انتظار این نوزاد است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH