دعوت‌نامه مراسم رونمایی از هوآوی P9 منتشر شد!

اوایل این ماه، هوآوی تیزری در ارتباط با یک مراسم را منتشر کرد که در روز ۹ مارس و در شهر برلین برگزار می‌شد. به نظر می‌رسید این رویداد برای معرفی پرچم‌دار جدید چینی‌ها یا همان هوآوی P9 و سه محصول دیگر است که همراه آن رونمایی خواهند شد. اما امروز دعوت‌نامه جدیدی از سوی هوآوی منتشر شد که اشاره‌ای مستقیم به گوشی P9 دارد.9i-z

در این دعوت‌نامه عبارت “زمان را حفظ کن” به چشم می‌خورد و تاریخی که ثبت شده به روز ششم آوریل اشاره دارد. این مراسم در شهر لندن برگزار خواهد شد و در بالای این دعوت‌نامه به همراه تصویر 00# عبارت “روش نگاهت به دنیا را عوض کن” نوشته شده است. به نظر ما علامت 00# می‌تواند به لنز دوگانه دوربین اشاره داشته باشد که این روزها توجه شرکت‌های بسیاری را جلب کرده و پیش از این هم در ال‌جی G5 شاهدش بودیم. همچنین می‌تواند نشانی از دو چشم باشد. به هر حال، با توجه به عبارت نوشته شده کنار این علامت، لنز دوگانه احتمال قوی‌تری است. در این رویداد رسانه‌ای ممکن است علاوه بر معرفی نسخه اصلی یا همان P9، شاهد معرفی نسخه‌های دیگری مانند P9 Lite ،P9 Special و P9 Max باشیم.P9 P9-2

روز گذشته تصاویری و اطلاعاتی منتشر شدند که گفته می‌شد مربوط به P9 است. بر اساس همین اطلاعات، نسخه Lite این گوشی به یک صفحه ۵ اینچی، اسنپدراگون ۶۵۰، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

انتظار داریم در P9 Special شاهد یک صفحه ۶.۲ اینچی به همراه چیپ کایرین ۹۵۵، رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی باشیم.

نسخه P9 Max که با صفحه ۶.۸ اینچی عرضه می‌شود هم مجهز به چیپ کایرین ۹۵۵، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی است.

و اما نسخه اصلی که در کنار صفحه نمایش ۵.۲ اینچی خود از چیپ کایرین ۹۵۰، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت بهره می‌برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH