اکسپریا SP و L دو پرچم دار مخفی سونی!

Sony-Mobile

همان طور که قبلا اطلاع رسانی نمودیم، سونی دو گوشی قدرتمند Xperia Z و Xperia ZL را در نمایشگاه CES 2013 معرفی کرد و یکی از نمایندگان فروش سونی نیز اعلام کرد که سونی قصد دارد روی مدل‌های قدرتمند تمرکز کند و ممکن است این کمپانی روند سازنده‌ای چون اچ تی سی و سامسونگ را در پیش بگیرد اما به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد برخلاف این دو کمپانی رقیب به همه ابعاد مختلف بازار توجه نماید و 2 اسمارت فون mid range را معرفی کند تا بار دیگر از تسلط سامسونگ و اچ‌تی‌سی بر این بخش بکاهد.

Sony C530X ‘Huashan اولین مدل میان قیمت (مید رنج) سونی است که 2 هسته قدرتمند Qualcomm SnapDragon با فرکانس 1.7 گیگاهرتزی و یک صفحه نمایش HD یدک می‌کشد و Xperia SP نامیده خواهد شد. این مدل میان قیمت نیز ظاهری همچون 2 برادر قدرتمند خود یعنی: Xperia Z و Xperia ZL دارد و از نسخه 4.1 اندروید بهره خواهد برد. اگرچه سونی این اخبار منتشر شده را رسما تایید نکرده است ولی به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد تا ریشه‌های مستحکم و فرتوت سامسونگ و اچ تی سی را سست نماید تا بتواند خود نبض بازار پر تلاطم اسمارت فون‌ها را در دست بگیرد.

اما مدل دومی که با کد C210X خوانده می‌شود نیز یک مدل نسبتا ارزان قیمت و البته قدرتمند سونی خواهد بود تا بتواند مدل‌های ارزان قیمت و البته 2 هسته‌ای کمپانی‌های دیگر را به چالش بکشاند. این مدل که از 2 هسته با فرکانس 1 گیگاهرتز Snapdragon و یک صفحه نمایش با وضوح تصویر 854×480 پیکسل بهره می‌برد، احتمالا نام Xperia L را از فرهنگ نام های سونی برگزیند. اگرجه آخر هیچ کس نفهمید که سونی نام اسمارت فون‌های خود را بر جه اساسی انتخاب می‌کند! به نظر شما آیا این 2 برادر میان قیمتی، می‌توانند رقیبان خوبی برای گوشی‌های هم قیمت برندهای معتبری همچون: سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی و… شوند؟؟

7 در مورد “اکسپریا SP و L دو پرچم دار مخفی سونی!”

  1. سلام
    شما گفتید اکسپریا مl , sp دو پرچمدار سونی هستن حالا بگید ببینم اکپریا V چی کم داره از این گوشیها ؟؟؟
    هم دوربینش بالاست هم ضد آب و و خاک هستش امکاناتش هم از اینا بالاتره

  2. سلام دوستان لطفا توضیحاتی بدین راجع به گوشی های سونی اکسپریا، مدلهای مختلفی وجود داره کدومشون قدرتمند هست و بهتردرمورد معایب هم توضیح بدین ممنون از همتون

  3. سونی 25% بازار ایران را در دست داره، تازه سال گذشته. امسال فکر کنم به 30% رسیده. سامسونگ سال گذشته 17% بود. الان فکر کنم 21% باشه.
    چون مردم ایران کمتر تو تبلیغاتند و به سونی و کیفیت همیشگیش علاقه خاصی دارند.
    این دو مدل هم بازار میدرنج را متحول خواهند کرد. فقط میمونه نامگذاریش!!!

    1. محمد جهاني

      باتری اون گوشیا که باتری شون عوض نمیشه توسط یه تعمیرات تلفن همراه عوض میشه ..به نظر خودم کیفیت صفحه نمایش و سخت افزار ملاک خرید گوشی باید باشه نه باتری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH