آیفون SE

ویدئو منتشر شده از آیفون SE را از اینجا ببینید

21 مارس اپل رویدادی مطبوعاتی برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود یک آیفون 4 اینچی به نام آیفون SE در آن معرفی شود. طبق معمول، تصاویر و ویدیوهایی از این محصول منتشر شده است. اما اگر شما دنبال یک نگاه واضح از این گوشی هستید، حتما ویدیوی پایین مقاله را ببینید.

آیفون SEقبل از اینکه برروی دکمه پلی کلیک کنید، عینک بدبینی را از صورت خود بردارید و کمی منصفانه ویدیو را تماشا کنید. برای دیدن این ویدیو کمی انصاف نیاز است، مخصوصا آخر آن که سازنده ویدیو، ادعای آیفون SE بودن این گوشی را تکذیب می‌کند.

این ویدیو، آیفون SE را مخلوطی از خون آیفون 5s و آیفون 6s می‌داند. طراحی ظاهری و قیافه آن کاملا شبیه آیفون 6s و در اندازه آیفون 5s است. همچنین تصاویر این ویدیو، مطابقت‌هایی با آنچه ماه‌ها قبل از این گوشی درز کرده‌ بود، دارد.

انتظار می‌رود آیفون SE در درون خود از چیپست A9، یعنی همان چیپستی که آیفون 6s و آیفون 6s پلاس، با آن معرفی شدند، بهره ببرد. با وجود عدم لمس سه‌بعدی، اما احتمالا گوشی از قابلیت تصاویر زنده برخوردار است. گفته‌شده NFC و اپل پی، هردو به همراه تاچ آی‌دی، پشتیبانی می‌شوند. شایعه‌ شده یک دوربین 12 مگاپیکسلی نیز در پشت این دستگاه خودنمایی می‌کند.

برای دانستن همه این‌ها باید یک هفته صبر کنیم. در این میان، می‌توانید برروی ویدیو زیر کلیک کرده و متوجه شوید، آیفون SE چه شکلی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH