وسیله مخصوص سلفی که با آن غش می‌کنید!

LuMee یک گجت خاص برای علاقه‌مندان به عکس سلفی!

با معرفی گوشی‌های هوشمند زیادی که اجازه گرفتن عکس عریض می‌دهند، دیگر دوره استفاده از چوب‌های سلفی گذشته‌ است. بله درست است، چوب (مونوپاد) سلفی، مال سال 2015 بود. وسیله مخصوص سلفی وجود دارد که از برای پولدارها و افراد مشهور ساخته شده‌ است. این محصول LuMee نام دارد و دستگاهی است که کاری بسیار بیشتر از امنیت دستگاه شما انجام می‌دهد.

چیزی که LuMee را از دیگر وسایل مخصوص سلفی متمایز کرده، چراغی است که به سلفی گیرنده یک درخشش گرم می‌دهد. این چراغ کمک می‌کند تا بنظر برسد این سلفی توسط یک حرفه‌ای گرفته شده‌ است. این وسیله به دو ردیف عمودی از چراغ LED، مجهز شده‌ است، مانند آن‌چیزی که ممکن است در آینه آرایشگاه دیده‌ باشید. میزان روشنایی چراغ‌ها توسط کاربر، قابل تنظیم است، برای اینکه کاربر در بهترین و زیباترین حالت عکس بیندازد.

همانطور که گفتیم، افراد مشهور شیفته این وسیله شده‌اند، از جمله کیم کارداشیان که برای عکاسی از خود، همیشه از این وسیله استفاده می‌کند و همانطور که شما می‌توانید تصور کنید، فروش این وسیله به لطف دهان به دهان گشتن آن، رونق بسیار پیدا کرد.

این وسیله کاملا چهره شما را برجسته می‌کند و یک عکس باکیفیت تحویل می‌دهد. اگر شما دنبال چراغ باکیفیت برای عکسبرداری هستید، این وسیله، همیشه روی گوشی شماست و چراغ باکیفیتی دارد.

چند هشدار وجود دارد. شما بخاطر چراغ‌ها، نمی‌توانید دزدکی طرف کسی حرکت کنید و سلفی بگیرید و چراغ‌ها توجه سلفی‌گیرنده را جلب می‌کند.

وسیله مخصوص سلفی که با آن غش می‌کنید! وسیله مخصوص سلفی که با آن غش می‌کنید! وسیله مخصوص سلفی که با آن غش می‌کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH