همکاری سامسونگ با AT&T برای عرضه گلکسی S7 اکتیو!

Samsung-Galaxy-S6-Active-AH-15-700x394تا پیش از فراگیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند اندرویدی و عرضه گلکسی S4 سامسونگ، این گوشی‌ها با تفاوت اندکی و تحت اپراتورهای مختلف به فروش می‌رسیدند. با وجود شباهت‌های سخت افزاری و امکانات مشابه، بعضی از اپراتورها دست به کار شدند تا با ایجاد تغییراتی، خود را نسبت به رقبا متمایز کنند. برای مثال با وجود عرضه گوشی‌های گلکسی ‌S7 و S7 Edge با مشخصات سخت افزاری تقریبا مشابه در تمامی اپراتورها، AT&T تصمیم دارد تا نسخه اکتیو این گوشی را روانه بازار کند. سابقه همکاری AT&T و سامسونگ در عرضه نسخه اکتیو پرچم‌داران کره‌ای، به گلکسی S4 اکتیو برمی‌گردد.

با معرفی گلکسی S5 که ضدآب بود، بسیاری گمان کردند که این‌بار نسخه اکتیوی که با همکاری این اپراتور بزرگ عرضه شود، وجود نخواهد داشت. سرانجام گلکسی S5 اکتیو هم که از نسخه معمولی مقاوم‌تر بود، عرضه شد و در ادامه همکاری، این دو شرکت بزرگ گلکسی S6 اکتیو را عرضه کردند.

حال با توجه به گفته‌های افشاگر معروف، ایوان بلاس، نسخه دیگری از گلکسی S7 با نام SM-G891A و اسم رمز Poseideon در راه است. کاربران زیرک توئیتر با توجه به این که Poseideon نام خدای دریا در یونان باستان است، سریعا شایعه تولید گلکسی S7 اکتیو را منتشر کردند.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا SM-G891A تولید می‌شود یا نه، اما با توجه به سابقه همکاری AT&T با غول کره‌ای در معرفی گوشی‌های مقاوم، معرفی S7 اکتیو دور از ذهن نیست. حتی با وجود ضدآب بودن گلکسی S7 و S7 Edge و کیفیت ساخت بالای آن‌ها، می‌توان نسخه‌ای با قاب مقاوم‌تر که از استانداردهای بالاتری برخوردار است را به عنوان گلکسی S7 اکتیو در نظر گرفت. این گوشی برای افرادی مناسب خواهد بود که به ماجراجویی علاقه دارند و در عین حال سر به هوا هم هستند و گوشی‌شان از ضربات و صدمات در امان نیست.

1 در مورد “همکاری سامسونگ با AT&T برای عرضه گلکسی S7 اکتیو!”

  1. سلام
    امکان خرید و استفاده گلکسی اس ۷ اکتیو در ایران وجود داره؟!
    یا فقط با اپراتو at&t کار میکنه؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH