در پلی استیشن 4 با نسل جدیدی از سرگرمی آشنا شوید!

ps4

کمتر از 2 هفته به معرفی نسل چهارم کنسول بازی سونی مانده است و گویا در این مدت زمان اندک شایعات قوت گرفته اند و کانون توجهات بر روی این کنسول تازه نفس قرار گرفته است. اما یکی از مقامات رسمی سونی، وعده نسل جدیدی از سرگرمی را در PS4 داده است. این مقام مسئول که نامش ذکر نشده وعده داده است که پلی استیشن 4 بیشتر از یک وسیله برای صرف اوغات فراغت است و سونی با این نسل قصد دارد تا وسایل هوشمند را با کنسول PS خود همگام سازی نماید.
همچنین در یکی از قوی ترین شایعات موجود، به نظر می رسد کنسول نسل چهارم سونی از دکمه “SHARE” بهره مند گردد تا بدین وسیله، گیمر بتواند لحظاتی از بازی خود را ثبت کرده و سپس بین سایر دوستانش به اشتراک بگذارد. در آخر نیز می‌بایست متذکر شویم که سونی با یکی از اختراعات اخیر خود، سعی بر گسترش و تغییر روند کنونی بازی‌های ویدیویی به سمت بازی‌هایی با پشتیبانی از سنسورهای حرکتی دارد. این اختراع جدید بیانگر این موضوع است که نسل چهارم کنسول‌های سونی به حسگر جدیدی مجهز خواهند شد که می‌توانند مکان و حرکات اجزای بدن گیمر را به صورت پیشرفته تجزیه و تحلیل کنند.

منتظر اخبار جدید ما در ارتباط با نسل جدید کنسول های بازی سونی باشید…

3 در مورد “در پلی استیشن 4 با نسل جدیدی از سرگرمی آشنا شوید!”

  1. محمد جهانی

    حتما الان خود اقای گلکار این موضوع رو دیدن و خودشون در صورت تمایل این کار رو انجام میدهند

  2. سعیدرضا مرادیان

    درود بر شما
    متن خوبی بود،فقط یک مورد کم داره و اونم اینه که سعی کنید منبع اطلاعاتی رو از اون برگردان می کنید،به پاس امانت داری معرفی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH