دو نسخه جدید از پلی استیشن 4 در راه است!

بعد از این که اخباری را در خصوص دسته بازی جدید ایکس باکس وان شاهد بودیم، اکنون نیز سونی دست به کار شده و گویا این کمپانی نیز به‌زودی نسخه‌های جدید را از کنسول خود عرضه خواهد کرد. بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده است، دو نسخه جدید از پلی استیشن 4 در راه است که یک نسخه همان مشخصات قبلی را دارد و از یک هارد 1 ترابایتی بهره می‌برد و سایز آن نیز درست همانند نسخه عادی است. اگرچه کاربران از طریق برخی اقدامات می‌توانستند هارد پلی استیشن 4 (نسخه عادی) خود را ارتقا دهند اما در واقع اکنون با این نسخه جدید عملا فضای بیشتری را در اختیار خواهند داشت.

ps4-system

اطلاعات حاکی از آن هستند که پلی استیشن جدید سبک‌تر خواهد بود و مصرف انرژی کمتری را نیز نسبت به نسخه‌های عادی خواهد داشت. البته اخبار حکایت از عدم حضور درایو بلوری در این نسخه دارند. انتظار می‌رود که بهبود‌هایی را نیز در طراحی این محصول شاهد باشیم که ظاهر آن را زیبا‌تر و بهتر خواهد کرد.

ps4-1tb-fccrl

اما مشکلی که همچنان گویا در نسخه جدید نیز شاهد آن خواهیم بود، عدم پشتیبانی دستگاه از وای فای 5GHz است که باعث نارضایتی کاربرانی خواهد شد که در ساختمان‌ها و یا مناطقی زندگی می‌کنند که شبکه‌های زیادی در آن وجود دارد. دو نسخه جدید که CUH-1215A و CUH-1215B (نسخه یک ترابایتی) نام دارند به احتمال زیاد در کنفرانس E3 سونی معرفی خواهند شد و گفتنی است که شاهد این کنفرانس در 15 ژوئن (25 خرداد) ساعت 9 شب به وقت محلی خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH