هواوی P9 در انتوتو ضعیف ظاهر شده است!

Huawei-P9-Teaser

کم‌تر از یک هفته تا رونمایی از هواوی P9 زمان باقی مانده است، هواوی این مراسم را در تاریخ 6 آوریل برگزار خواهد کرد. به‌تازگی بنچمارک AnTuTu این گوشی را مورد سنجش قرار داد است، نکته قابل تامل این تست کسب امتیاز زیر 100هزار توسط این پرچم‌دار است.

Huawei-P9

تصویر بالا نشان‌دهنده مشخصات کلی هواوی P9 است که از جمله آن‌ها می‌توان به پردازنده کایرین 955 به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-T880 MP4، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 5.2 اینچی فول‌اچ‌دی اشاره کرد. مطابق شایعات هواوی P9 مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود و مطابق این تصویر دو لنز وضوحی “8MP + 13MP” خواهند داشت، هرچند ممکن است این دو مقدار نشان‌دهنده وضوح دوربین عقب و جلو دستگاه باشد.

Huawei-p9-2

دیگر تصویر منتشر شده نشان از کسب امتیاز 96043 توسط این پرچم‌دار دارد که تا حدی ضعیف ظاهر شده است؛ خصوصا پس از آن‌که پرچمداران ال‌جی و سامسونگ توانسته‌اند امتیازی بیش از 130 هزار را کسب کنند اما نتیجه به‌دست آمده نشان از قدرت بیش‌تر این اسمارت‌فون نسبت به میت 8 دارد.

1 در مورد “هواوی P9 در انتوتو ضعیف ظاهر شده است!”

  1. حالا خوبه صفحه اش فول اچ دی هست! اگر 2K بود امتیاز گرافیکش کمتر میشد!
    در بخش رم هم امتیاز پایینی گرفته با توجه به اینکه 4 گیگابایت رم داره. در تست انتوتو هرچی رم خالی تر باشه امتیاز رم بیشتر میشه؛ پس این نشون میده مدیریت رم در رابط p9 ضعیف هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH