مایکروسافت: آفیس 1.2 میلیارد کاربر فعال دارد!

Office-Logos-for-Banner2

اگر شما فکر می‌کنید که مایکروسافت با ویندوز موبایل به یک شکست فاجعه‌بار نزدیک شده است، با توجه به آماری که در کنفرانس بیلد 2016 منتشر شد، می‌بایست در تفکر خود تجدید نظر کنید. مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که مجموعه آفیس هم‌اکنون 1.2 میلیارد کاربر دارد که به طور میانگین روزانه 3 تا 4 ساعت از این مجموعه استفاده می‌کنند.

اگر فکر می‌کنید سلطه مایکروسافت تنها محدود به دسکتاپ است، بد نیست بدانید این کمپانی اعلام کرده است که اپلیکیشن آفیس موبایل تاکنون بیش از 340 میلیون بار در دو پلتفرم اندروید و iOS دانلود شده است. در بخش خدمات ابری نیز این رشد به وضوح دیده می‌شود، مایکروسافت اعلام کرده است که هم‌اکنون 50 هزار شرکت فعال در کسب و کارهای کوچک از Office 365 سود می‌برند و نزدیک به 85 درصد از کمپانی‌های بزرگ نیز از این مجموعه استفاده می‌کنند.

مایکروسافت تحت مدیریت ساتیا نادلا مسیر خود را برای تبدیل شدن به یکی از قدرتمندترین‌ها در خدمات ابری طی می‌کند. این حرکت رو به جلوی مایکروسافت هرچند نتوانسته کاربران مایکروسافت موبایل و دسکتاپ را افزایش دهد اما تحسین بسیاری از تحلیلگران را در پی داشته و موجب افزایش ارزش سهام مایکروسافت شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH