مسابقات اسنوبورد سونی در پیست دیزین برگزار شد

Sony-Dizin-18مدت زمان کوتاهی از ورود گوشی هوشمند اکسپریا تی ایکس به بازار ایران می‌گذرد. شرکت سونی در ایران تنها به بیلبوردهای سطح شهر اکتفا نکرده و برای آشنایی هرچه بیشتر کاربران و طرفداران گوشی‌های هوشمند، یک مسابقه پرش با اسنوبورد را در مجتمع اسکی دیزین تدارک دیدند تا حس هیجان و سرعت در گوشی‌های هوشمند Xperia TX را هرچه بهتر به جوانان که جزو کاربران اصلی این مدل از گوشی‌های هوشمند هستند منتقل نمایند. به همین منظور تبلیغات متعددی در ده فروشگاه لوازم ورزشی معتبر در سطح شهر و همچنین بیلبوردهایی در محوطه مجموعه ورزشی دیزین در نظر گرفته شد تا علاقه‌مندان به این ورزش بتوانند در آن شرکت نمایند.
مراحل ابتدایی مسابقه در روز 18 بهمن برگزار شده و شرکت کنندگان با انجام پرش به رقابت با یکدیگر پرداختند. داوری نحوه پرش، انجام حرکات و فرود بر عهده تیمی از داوران فدراسیون اسکی بود تا نتایج حاصل از پرش‌ها بیشترین میزان دقت را داشته باشد. از میان شرکت کنندگان اولیه 24 نفر توانستند به دور دوم راه یافته و در روز پنج شنبه 19 بهمن ماه طی چند سری پرش دیگر به رقابت با یکدیگر بپردازند. همچنین در طول برگزاری مسابقه غرفه‌ای به نمایش گوشی Xperia TX و ارایه اطلاعات متعدد و متنوع درباره قابلیت‌ها، امکانات و کارایی این گوشی اختصاص یافته بود تا شرکت کنندگان و حضار از نزدیک با این گوشی هوشمند ویژه آشنا شوند.
در نهایت از میان شرکت کنندگان حاضر در دور نهایی و پس از انجام چندین مرحله پرش و با توجه به میزان مهارت هر یک، شش نفر به عنوان برنده این سری از مسابقات انتخاب شدند. نفر اول جایزه‌ای سه میلیون تومانی به همراه یک گوشی هوشمند Xperia TX را دریافت کرد و جوایز نفرات دوم تا سوم نیز به ترتیب مبلغ دو میلیون تومان و یک میلیون تومان به آن‌ها تعلق گرفت. نفرات سوم تا ششم نیز هر یک برنده پانصد هزار تومان شدند.
اسپیروس گوستیس مدیر کل بازاریابی ارتباطات همراه سونی در خاورمیانه با بیان این مطلب گفت: از این پس گوشی‌های سونی در بازار ایران تنها با گارانتی آرین مورد تایید این شرکت است.
اسپیروس همچنین ادامه داد، تا پایان سال جاری میلادی تعداد مدل‌های بیشتری از گوشی‌های هوشمند سونی روانه بازار ایران خواهد شد، به طوری که آنچه توسط سونی برای کشورهای منطقه و خاورمیانه درنظرگرفته شده است در ایران هم عرضه خواهد شد.
وی در پایان و در مورد سایر شرکت‌هایی که پیش از این خدمات پس از فروش گوشی‌های سونی را در بازار ارایه می‌دادند گفت: سونی پیش از این و در مقاطع گوناگون نزدیک به چهار نماینده فروش و خدمات پس از فروش در ایران داشت اما اکنون تنها آرمان همراه آرین نماینده قانونی و رسمی این شرکت است.

Sony-Dizin-19

4 در مورد “مسابقات اسنوبورد سونی در پیست دیزین برگزار شد”

  1. یه سوال دارم سونی دارنده های قدیمی با گارانتی پارس کامتل رو حساب نمیکنه؟ من تیر موبایل سونی ام رو گرفتم

  2. خیلی خوبه که سونی هم تبلیغاتش رو شروع کرده …
    امیدوارم شرکت ارمان همراه ارین نماینده خوبی باشه و ما گارانتی واقعی رو تو ایران تجربه کنیم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH