میزو M3 Note رسما معرفی شد

M3 note (1)

کمپانی چینی میزو امروز از فبلت جدید خود به نام M3 Note رونمایی کرد. سری اسمارت‌فون‌های M جز اولین محصولاتی بودند که میزو آن‌ها را با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب روانه بازار کرد و هر دو نسل پیشین یعنی M1 Note و M2 Note جز اسمارت‌فون‌هایی بودند که علاوه بر کیفیت خوب، قیمت مناسبی داشتند و همین امر موجب شد موفقیت خوبی را کسب کنند. میزو در M3 Note برای اولین بار در خانواده M از بدنه‌ای با متریال آلومینیوم 6000 استفاده کرده است، این اسمارت‌فون صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی خواهد داشت که از رزولوشن فول اچ‌دی برخوردار است و از نوع 2.5D خواهد بود.

M3 note (3)

در بخش سخت‌افزار شاهد استفاده از پردازنده مدیاتک Helio P10 هستیم که مجهز به هشت هسته Cortex-A53 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز خواهد بود و هم‌چنین از چیپست مالی T860 به عنوان پردازنده گرافیکی استفاده شده است. در بخش حافظه M3 Note شاهد استفاده از رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا به وسیله حافظه جانبی، در نسخه ارزان قیمت هستیم و نسخه دیگر مجهز به رم 4 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی پرسرعت از نوع eMMC 5.1 است. در بخش دوربین شاهد استفاده از سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 5 مگاپیکسلی برا دوربین سلفی هستیم، که بر روی کاغذ مشابه با نسل قبلی است.

M3 note (2)

اسمارت‌فون M3 Note از دو سیم‌کارت به طور هم‌زمان استفاده می‌کند اما سینی سیم‌کارت‌ها به صورت هیبریدی طراحی شده و می‌بایست میان سیم‌کارت دوم و کارت‌حافظه یکی را انتخاب کنید. میزو M3 Note از LTE و VoLTE پشتیباین می‌کند. این اسمارت‌فون باتری 4000 میلی‌آمپری خواهد داشت و از سنسور اثرانگشت mTouch 2.1 در کلید هوم آن استفاده شده است.

مطمئنا جالب‌ترین بخش پیرامون این اسمارت‌فون قیمت آن است، میزو M3 Note در نسخه پایه با رم 2 گیگابایتی با قیمت 125 دلار عرضه خواهد شد. نسخه قدرتمندتر 30 دلار گران‌تر خواهد بود و با قیمت 155 دلار عرضه می‌شود. این اسمارت‌فون از 11 آوریل در چین و با رنگ‌های سیاه، سفید، خاکستری تیره و طلایی ارایه می‌شود.

1 در مورد “میزو M3 Note رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH