مشخصات ایسوس زنفون 3 لو رفت

Zenfone-3

ایسوس در ژانویه سال گذشته از زنفون 2 رونمایی کرد و در ماه مارس به عنوان یک پرچم‌دار مقرون به صرفه آن را راهی بازار کرد، البته به دلیل هم‌زمانی معرفی این اسمارت‌فون با گلکسی S6 و ال‌جی G4 نتوانست آن‌طور که باید نظر رسانه‌ها را به خود جلب کند اما بدون شک یکی از مقرون به صرفه‌ترین اسمارت‌فون‌های سال 2105 بود؛ گمان می‌رفت ایسوس، جانشین زنفون 2 را در ماه ژانویه و در طی برگزاری نمایشگاه CES معرفی کند اما این اتفاق رخ نداد. به‌تازگی وب‌سایت DigiTimes گزارشی را منتشر کرد که در آن مشخصاتی از زنفون 3 عنوان شده است.

مطابق گزارش دیجی‌تایمز به نقل از روزنامه China’s Economic Daily News؛ زنفون 3 بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و صفحه‌نمایش آن از نوع 2.5D خواهد بود، صفحات 2.5D برخلاف نمایشگرهای 2D که کاملا تخت هستند، دارای کمی انحنا در اطراف هستند. البته این به معنای نمایشگری هم‌چون گلکسی S7 Edge نخواهد بود، زیرا نمایشگر گلکسی S7 Edge سه‌بعدی محسوب می‌شود. در ادامه این خبر آمده است که زنفون 3 مجهز به USB نوع C خواهد بود و هم‌چنین دارای فوکوس لیزری و سنسور اثرانگشت نیز هست. البته مجهز بودن این اسمارت‌فون به USB نوع C در ماه اکتبر توسط رییس ایسوس تایید شده بود و هم‌چنین دارا بودن اسکنر اثرانگشت نیز قبلا در شایعات مشخص شده بود. تمامی این اطلاعات در حد یک شایعه هستند اما مطمئنا بخشی از این اطلاعات به حقیقت بدل خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد ایسوس می‌خواهد زنفون 3 را در جریان برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس 2016 معرفی کند، این نمایشگاه در تاریخ 31 ماه مه تا 4 ژوئن در تایوان برگزار می‌شود، هم‌چنین ایسوس در تاریخ 7 آوریل کنفرانس معرفی Asus ZenBook را برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH