زمان عرضه و قیمت تبلت 17 اینچی آلکاتل OneTouch Xess مشخص شد

Alcatel-OneTouch-Xess-in-pictures2در نمایشگاه‌های الکترونیکی شاهد هر گونه رونمایی از محصولات هستیم. برای بعضی از این محصولات ماه‌هاست انتظار کشیده‌ایم، ولی بعضی از این محصولات بسیار جدید و متهورانه هستند. تبلت OneTouch Xess از دسته دوم است که سال گذشته در نمایشگاه IFA توجه همه را به خود جلب کرد. علت چه بود؟ شاید باورتان نشود ولی نمایشگر 17 اینچی! جالب است بدانید که خیلی از ویژگی‌های آن شاید در هیچ‌جای دیگری پیدا نشود!

واضح بنظر می‌رسد که این تبلت برای آدم‌های غول‌آسا تهیه نشده است! آلکاتل این تبلت را یک «تبلت آشپزخانه» می‌بیند که بعنوان هاب مرکزی خانواده مورد استفاده تمام اعضای آن قرار می‌گیرد. با ویژگی‌های همچون بسته محتوای Nickelodeon  و یک دوربین IP مجانی برای چک‌کردن دیگر اتاق‌های خانه، بنظر می‌رسد که OneTouch Xess برای کسانی طراحی شده است که دارای بچه هستند.

از مشخصات آن می‌توان پردازنده 8 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی MediaTek، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه قابل گسترش را نام برد. تبلت غول‌آسایی مثل این تبلت بدون یک باتری قدرتمند معنایی ندارد، به همین جهت OneTouch Xess دارای یک باتری 9600 میلی آمپری است که باعث می‌شود که ویژگی‌های تبلت به خوبی کار کند.

اگرچه جنبه‌های عملی هم زیاد دارد اما بیشتر برای سرگرمی ساخته شده است. علاوه بر محتوای رسانه‌ای که از پیش در آن وجود دارد، دارای نمایشگر لمسی full-HD نیز هست که تا 10 نقطه تبادل را پشتیبانی می‌کند. همچنین آلکاتل با JBL Audio همکاری کرده است تا اسپیگر دوگانه 3 واتی قدرتمندی را در تبلت قرار دهد.

اگر دوست دارید این تبلت را داشته باشید، در 22 آوریل می‌توانید آن را با قیمت 499 دلار تهیه کنید. اگر اندازه آن را در نظر بگیریم، چندان گران بنظر نمی‌رسد. این تبلت که بیشتر شبیه یک تلویزیون کوچک قابل حمل است، این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که حد و اندازه تبلت تا کجاست؟ آیا هر وسیله‌ای به صرف داشتن صفحه لمسی و چند ویژگی شبیه تبلت، یک تبلت است؟

1 در مورد “زمان عرضه و قیمت تبلت 17 اینچی آلکاتل OneTouch Xess مشخص شد”

  1. حمید رضا پیاده زاده

    سلام احتراما از خبر عالی ممنون و سپاسگذارم متاسفانه از کامپیوتر چیزی نمیدانم دنبال یک وسیله میگردم که بی صدا مقاوم و با ان فیلم ببینم و همچنین تلویزیون ویندوز م نباشه کم جا مثل نوت بوک و تبلت باشه نه کامپیوتر وسرعت جستجو بالا باشه کیبورد و موسم وصل بشه مثل یه تبلت یا لبتاب اما چه چیزی یا چه مارکی نمیدانم تبلت 17 اینچ مد نظرم بود که احتمالا این تبلت یه خروجی بیشتر نداره و قیمت 500 دلار میفته 6 میلیون که نهایت 800 هزار تومن داشتم اما نوت بوکها این نقایص را کمتر دارند به هرحال دتبال یه وسیله اندوریدی که به مانیتور 17 اینچ وصل بشه بودم و کم جا با ایمیل هم تا حالا کار نکردم اگر جوابی مد نظر بود این شماره روشنه 09339746485 تشکر از مطلب عالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH