پتنت جدید اپل برای استفاده از Force Touch در Magic Mouse

MagicMousePatentTNWبا اپل Watch، اپل قابلیت Force Touch را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌داد که کاربردهای بیشتر را با فشار بیشتر بر روی صفحه لمسی یا نگهداشتن آن به مدت طولانی فعال کنند. بعدها این قابلیت با نام 3D Touch به مک‌بوک و آیفون اضافه شد.  واضح است که این تکنولوژی به این زودی نخواهد رفت و شاید بیشتر از این هم گسترش بیابد. حال در پتنتی که اپل جدیدا ثبت کرده است، ممکن است که این قابلیت به Magic Mouse نیز اضافه شود.

در تصویر بالا، قطعات 104 و 109 در Force Touch استفاده می‌شوند. درحالیکه 109 فشار را برروی یک پایه اعمال می‌کند تا میزان فشار لمس را ثبت کند اما 104 فقط برای این است که ببیند که انگشت شما چه میزان فشار وارد می‌کند. علاقه‌مندان Force Touch می‌دانند که اگر به این ویژگی عادت کنید، چه میزان می‌تواند سودمند باشد. برای کسانیکه ماوس را بر ترک‌پد ترجیح می‌دهند، اضافه‌کردن این ویژگی به ماوس بسیار خوشایند است.

البته هنوز مشخص نیست که اپل چه زمان این ویژگی را به Magic Mouse اضافه کند، اما بنظر می‌رسد که بزودی اینکار را انجام خواهد داد. امیدواریم که این تغییر در همین پاییز اتفاق بیافتد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH