آیا آیفون 7 از نمایشگر OLED استفاده می‌کند؟ شارپ و فاکس‌کان در چین کارخانه تاسیس می‌کنند!

factory-635x253

همانطور که ما وارد فصل دوم سال 2016 می‌شویم، همه چیز در دنیا گوشی‌های هوشمند به طرز چشمگیری آهسته پیش می‌رود. تقریبا تمام تولیدکنندگان بزرگ، گوشی‌های پرچم‌دار خود را معرفی کرده‌اند. اکنون تمام نگاه‌ها به سمت گوشی‌های آیفون 7 و گلکسی نوت 6 است. انتظار کمی تاخیر از هر دو شرکت سامسونگ و اپل در ارایه این دو محصول نیز وجود دارد.

در مورد آیفون 7 باید گفت اطلاعات جالبی وجود دارد. بالاخره اپل تصمیم خود را برای تغییر خط تولید صفحه نمایشی که مشتریان انتظار آن را می‌کشند گرفته است و شاید آیفون 7 بتواند ما را به دیدن تغییرات بزرگ پس از ارایه آیفون 6 و 6 پلاس در ماه سپتامبر وادار سازد. در ادامه اخبار رسیده از ژاپن را بررسی می‌کنیم.

صفحه نمایش آیفون 7 به OLED ارتقا پیدا می‌کند: زیرا فاکس‌کان در حال احداث کارخانه‌هایی در چین است.

با اتمام کار اپل در عرضه آیفون SE و فاصله باقیمانده تا ماه سپتامبر این تغییر بزرگ از شرکت انتظار می‌رود. مگر اینکه مشخص شود اپل در حال بهبود خط تولید مک‌بوک است. احتمالات کمی در مورد برنامه آینده اپل وجود دارد. حواشی ماه‌های اخیر آیفون 7 در قسمت‌هایی از اخبار با عرضه آیفون SE و آیپد پرو 9.7 اینچی در ماه مارس جاری کمتر شده است.

Apple-Renew-Wallpapers-635x323

گفته می‌شود که ممکن است بالاخره صفحه نمایش گوشی به OLED یا AMOLED ارتقا داده شود. چرا که فاکس‌کان شریک سازنده کوپرتینو در چین و شارپ سازنده ژاپنی صفحه نمایش تصمیم به همکاری و ادغام گرفته‌اند. این اخبار رسیده از منابع شرقی جهان مدعی این تغییر بزرگ در تولید صفحه نمایش‌های انعطاف‌پذیر OLED  هستند.

اگر نگاهی به گذشته خط تولید گوشی‌های اپل بیندازیم، خواهیم دید که با تغییر صفحه نمایش‌ به OLED در آیفون 7، اپل بالاخره خواهد توانست صفحه نمایش خود را تصحیح نماید. حرکتی که شرکت در طول 2 سال گذشته صورت نداده است. تقاضای صنعت برای تغییرات اساسی بالا است. force touch قابلیت لمس سه بعدی به وجود آمده، در آیفون 6S و ترکیب آن با صفحه نمایش OLED برروی دستگاه در سال جاری می‌تواند تاحدی این تقاضا‌ها را پاسخگو باشد.

علاوه بر این، همکاری شرکت فاکس‌کان و شارپ در تولید OLED‌ها گزارش شده است. این تکنولوژی در گذشته در تسخیر سامسونگ بوده و این انتظار از اپل وجود دارد که خط تولید آیفون خود را بروز کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH