فکر s-pen در گلکسی اس 4 نباشید؟!

galaxy-s4

با نزدیک شدن به بازه زمانی احتمالی معرفی گلکسی اس 4 سامسونگ، این پرچم دار تازه متولد و اشرافی همانند برادر بزرگ ترش گلکسی اس 3 درگیر شایعات فراوانی شده است. پس از موفقیت حیرت برانگیز گلکسی اس 3 سامسونگ در سال پیش و معرفی پرچم دارهای غول پیکر جدیدی همچون: ZTE Grand S ،Sony Xperia Z و LG Optimus Pro جای تردید به وجود می‌آید که سامسونگ این بار به راحتی بازی را به سایر رقبایش واگذار کند وحداقل انتظار از گلکسی اس 4، می‌تواند تولدش در سال 91-92 باشد. اگرچه سامسونگ مشخصات این پرچم دار تازه نفس را به طور رسمی اعلام نکرده است اما شایعات درباره این غول اندرویدی اتمام پذیر نیست.

دکمه HOME هست یا خیر؟!

همان‌طور که در جریان هستید، می‌دانید که چند وقت پیش تصاویری از Galaxy S IV به بیرون درز کرده بود که بیانگر وجود دکمه HOME برروی این غول وصف نشدنی بود. بنابر گزارشات منتشر شده از D Daily کره جنوبی، به نظر می‌رسد که این پرچم دار تازه متولد شده همانند برادران سابق خودش از وجود دکمه HOME به صورت لمسی بهره مند خواهد شد. اگر چه امکان فقدان این دکمه در Galaxy S IV همانند برخی از رقبایش وجود دارد.

آیا این بار چشممان به جمال قلم Stylus روشن می‌شود یا خیر؟!

در ماه ژانویه (دی)، سامسونگ با سرمایه گذاری عظیمش در شرکت Wacom برای تولید تعداد بیشتری قلم استایلوس، خود به شایعه حضور این قلم در سری جدید اسمارت فون‌های کهکشانی اس دامن زد. اما متاسفانه خبر گزاری D Daily کره جنوبی که از اواسط متن مستحضر وجودش هستید، کلیه شایعات را پیرامون قلم استایلوس رد کرد و بنابراین بازهم مجبوریم درباره سری 3 گلکسی نوت خیال بافی نماییم. در انتهای مطلب نیز باید متذکر شویم که خوشبختانه این خبر گزاری بد خبر! خود تایید کرده است که نسل چهارم کهکشانی سامسونگ قادر است همانند اکسپریا سولا از فاصله دور انگشتان مبارک شما را احساس نماید و این یک برتری کهکشان‌های این نسل  بر سایر رقبایشان می‌تواند باشد.

1 در مورد “فکر s-pen در گلکسی اس 4 نباشید؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH