چاپ از راه دور با چاپگرهای جدید و کم هزینه اپسون

اولین چاپگر های تک رنگ مجهز به مخازن بزرگ جوهر
اپسون اخیرا سه مدل از چاپگرهای تک رنگ (مونوکروم) جوهر افشان خود را به بازار عرضه کرده است. چاپگرهای جدید سری “WorkForce M” اپسون مجهز به مخازن یا تانک های بسیار بزرگ و حجیم جوهر هستند. علاوه بر این، قابلیت اتصال بی سیم (Wi-Fi) در یک مدل از این چاپگرها و قابلیت اتصال اترنت در دو مدل دیگر، امکانات تازه ای در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

M200؛ چاپگر تک رنگ چندکاره اپسون
چاپگر M200 علاوه بر قابلیت چاپ سیاه و سفید، امکان اسکن و کپی را هم دارد. همراه این محصول دو بطری 140 میلی لیتری از جوهر سیاه وجود دارد که هر کدام قابلیت چاپ 6000 برگ و در مجموع 12000 برگ را دارند. علاوه بر این قابلیت اتصال اترنت به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از اپلیکیشن iPrint کمپانی اپسون، از طریق سیستم عامل های iOS و اندروید روی موبایل یا تبلت به این چاپگرها متصل شوند و محتوای دیجیتالی خود را به چاپ برسانند.

m200دقت اسکنر در M200 برابر با 1200 نقطه در اینچ است، علاوه بر این، قابلیت ADF یا Automatic Document Feeder اجازه می‌دهد تا یک دسته برگه را بدون جایگزین کردن دستی و به طور خودکار، پشت سر هم اسکن کرد. پشتیبانی از فن‌آوری‌های ابری دیگری هم در این محصول جای داده شده است، مانند فن‌آوری‌های Apple AirPrint ،Google Cloud Print و Epson Scan to Cloud؛ که می‌توان از طریق اپلیکیشن iPrint، فایل‌های اسکن شده خود را مستقیما روی اکانت‌های Box ،Dropbox ،Evernote و Google Drive ذخیره کنید.

M100 و M105؛ چاپگرهای جدید و پرکار اپسون
هردوی این مدل ها با دو بطری 140 میلی لیتری جوهر عرضه می‌شوند. M100 و M105 چاپگرهای تک کاره و تک رنگ اپسون هستند که کارایی دفتر کار خانگی یا مشاغل و ادارات کوچک شما را بسیار بالا می‌برند. تفاوت این دو مدل در قابلیت اتصال WiFi در مدل M105 و قابلیت اتصال اترنت در مدل M100 خواهد بود.

m105-(2)

این سری از محصولات کاملا با نیازهای دانش آموزان، دانشجویان و کاربران خانگی و ادارات کوچک مطابقت دارد. سرعت چاپ در این مدل‌ها 15 صفحه در هر دقیقه (با استفاده از ISO/IEC 24734) است تا کارایی کسب و کارهای کوچک ارتقا پیدا کند.
چاپگرهای سری “M” اپسون نیز از هدهای MicroPiezo و جوهرهای “رنگدانه”ای استفاده و چاپ ضد آب و لکه، بدون رنگ و رو رفتگی و ماندگار را ارایه می کنند. مخازن جوهر این سری از چاپگرها نسبت به دیگر مدل ها به 140 میلی لیتر افزایش پیدا کرده است. اپسون به خوبی در حال حذف سیستم‌های CISS قدیمی و غیر استاندارد است. این کمپانی قدرتمند قبل از این با عرضه چاپگرهای سری “L” خود، مخازن بزرگ جوهر را به چاپگرها اضافه و کارتریج‌های کم حجم را حذف کرد. مخازن مجتمع این چاپگرها به راحتی با بطری‌های جوهر خود اپسون پر خواهند شد.

makhzanهم اینک محصولات اپسون با گارانتی آواژنگ در بازارهای کشور موجود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH