جایزه باران آی‌تی‌رسان (مرحله چهارم: تلفن همراه)

lg-Optimus-series

مدت زمان نسبتا زیادی از مسابقات ما گذشته و حال به مناسبت دریافت تندیس برترین وبسایت کشور در رعایت حق کپی رایت و البته نزدیک شدن به روزهای عید نوروز، تصمیم گرفتیم تا بار دیگر و البته با همکاری بسیار خوب ال‌جی موبایل، یک مسابقه دیگر برگزار کنیم که برای شرکت در آن تنها تا ۱۵ اسفند ماه فرصت دارید. به دو برنده خوش شانس و باهوش که بتوانند جواب درست را ارسال کنند، دو گوشی هوشمند ال‌جی اهدا خواهد شد که مدل آن را نیز خود این شرکت در هنگام اهدای جایزه اعلام خواهد کرد.

حال مسابقه چیست؟

تا به امروز سعی کرده‌ایم که مسابقات ما حال و هوای متفاوتی داشته باشد و به نظرسنجی و سوال و این جور کارهای تکراری نپردازیم! در واقع برای شما ما پاسخ را آماده کرده‌ایم و تنها کاری که بایستی انجام دهید، ارسال آن است! البته وقتی که پیدایش کردید!!

جواب یک کلمه چهار حرفی است (یکی از مدل‌های ال‌جی) که هر حرف را در یکی از مقالات زیر پنهان کرده‌ایم و برای یافتن آن تنها کافی است به متن نگاه کرده و یک حرف که آن را هایلایت کرده‌ایم (با رنگ زرد) پیدا نمایید. پس از یافتن این چهار حرف و پیدا کردن ترکیب مناسب و بالطبع جواب صحیح، آن را برایمان ارسال کنید تا به لیست افراد شرکت کننده در قرعه کشی افزوده شوید.
برای ساده شدن کار یک مثال می‌زنیم، فرض کنید در متن جمله‌ای بدین  مضمون وجود دارد: «از ورود این مدل به بازار زمان نسبتا زیادی می گذرد اما چیزی که باعث شده تا ما آن را در لیست بهترین‌ها قرار دهیم، قیمت بسیار عالی گوشی است.» در اینجا حرف «ی» هایلایت شده و حرف مورد نظر ماست.

حال این چهار حرف را در مقاله‌های زیر پیدا کنید

مقاله اول

مقاله دوم

مقاله سوم

مقاله چهارم

لطفا پاسخ مسابقه را به آدرس ایمیل itresan@gmail.com ارسال کنید. توجه داشته باشید که موضوع ایمیل را مسابقه شماره ۴ به همراه نام و نام خانوادگی و یک شماره جهت تماس ارسال نمایید.

سعی داریم تا در روز ۱۶ اسفند نام این دو خوش شانس را اعلام کرده و گوشی هوشمندشان را نیز تا قبل از عید برایشان ارسال کنیم تا در روزهای تعطیل نوروز، ساعات هوشمندانه‌ای را با گوشی ال‌جی خود سپری کنند.

نام برندگان مسابقه را از اینجا ببینید

104 در مورد “جایزه باران آی‌تی‌رسان (مرحله چهارم: تلفن همراه)”

  1. علی محمد جمالی

    سلام-فکر کنم من برنده شدم-چون دیروز بهم زنگ زدن گفتن شما برنده شدی-یعنی راسته چون من فقط تو این مسابقه شرکت کردم

  2. سلام حالتون خوبه؟
    پس کی دیگه اسامی برنده ها را می زنید؟
    خداکنه من باشم. من اگه بردم میرم یه خط میخرم واستفادش می کنم چون تا الان که23 سالمه گوشی نداشتم.

    1. پیمان گل‌کار

      فردا به طور حتم نام دو برنده اعلام خواهد شد
      پیشاپیش بابت این تاخیر عذر خواهی می‌کنیم

      1. آقای گلکار چیزی به فردای قید شدتون نمونده ها! قولتون داره نا قول میشه!
        الان فقط 5 ساعت دیگه وقت هست تا قولتون قول بمونه! بجنبید!

        1. پیمان گل‌کار

          نگفتیم که راس ساعت ۱۲ شب! عزیز جان باید اسامی رو ال‌جی به ما بده وگرنه ما که خیلی دوست داریم هرچه سریع‌تر اعلام کنیم

  3. “سعی داریم تا در روز ۱۶ اسفند نام این دو خوش شانس را اعلام کرده و گوشی هوشمندشان را نیز تا قبل از عید برایشان ارسال کنیم تا در روزهای تعطیل نوروز، ساعات هوشمندانه‌ای را با گوشی ال‌جی خود سپری کنند.”

    امروز(!): 17 ام ، ساعته 16:10 !
    ما از شما انتظار نداریم ! ! !

    1. پیمان گل‌کار

      دوست عزیز این چیزی بوده که ما واقعا تلاش به انجامش داشتیم اما خود ال‌جی باید همکاری کنه
      به طور حتم در طی همین یکی دو روز آینده دو برنده خوش شانس اعلام خواهند شد

  4. آقای پیمان گلکار شما که گفتی شماره ها باید متفاوت باشه افراد خانواده ما که هممون یک شماره ثابت خونمون رو هر کس با ایمیل خودش فرستاده تو مسابقه شرکت داده نمی شین چون گفته بودید جواب رو با یک شماره بفرستید نگفته بودید که شماره ثابت باشه یا همراه

  5. من جواب رو از طریق فرمی که قبلا برای ارسال پاسخ بود در همان روز اول و یا دوم برایتان ارسال کردم ولی امروز اومدم به این پست و دیدم که روش ارسال جواب به صورت مستقیم و از طریق ایمیل هست

    حالا یک سوال اون روش مشکل داشت و جواب من به دستتون نرسیده یا نه و جواب های ارسالی از اون طریق رو هم در اختیار دارین

  6. سجاد رستمی

    سلام،قرعه کشی کی انجام میشه ؟هنوزم میشه تو مسابقه شرکت کرد؟فردا که دیگه 16 اسفند هست

  7. سلام
    من قبلا اون فرمی که خودتون گذاشته بودید رو پر کردم.اما حالا نوشتید ایمیل کنید.یعنی الآن من دوباره ایمیل کنم یا نیاز نیست همون کافیه؟

  8. آقا پیمان ما جوابمونو فرستادیم فقط بیزحمت میشه چک کنید ایمیل رسیده یا نه چون هیچ تاییدی در جواب ایمیلم برام ارسال نشد

  9. سلام اقا پیمان من در روز اول مسابقه از طریق سایت پاسخ مسابقه رو داده بودم.میخواستم بپرسم که باید با این روش پاسخ مسابقه رو بدم؟یا در مسابقه شرکت داده شدم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH