آی‌تی‌رسان (شماره ۲)

cover

حال نوبت به انتشار شماره دوم از مجله الکترونیکی آی‌تی‌رسان رسید تا تقدیم به شما خوبان کنیم. اگر بخش کیوسک را دنبال کرده باشید، باید بدانید که مجله آی‌تی‌رسان به موضوعات تخصصی و مقالاتی ویژه می‌پردازد که هر بار یک پرونده در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. شماره اول مختص به چهار هسته‌ای‌ها بود و در شماره دوم به سراغ نمایشگرها رفته‌ایم و فناوری ساخت آن‌ها، تاریخچه مدل‌های لمسی و همچنین نگاهی به تلویزیون‌های جدید را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

پیشنهاد می‌کنیم که این مجله انحصاری را از دست ندهید زیرا مطالبی را برایتان گرد آوری کرده‌ایم که در هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید!

مطالبی که در این شماره خواهید خواند

نگاهی به نمایشگاه CES 2013
بررسی تصویری کوتاه نمایشگاه فناوری لاس وگاس

من را لمس کن!
نگاهی به تاریخچه صفحه نمایش‌های لمسی

لذت تماشای سینما در خانه شما
گزارشی از مراسم رونمایی تلویزیون 84 اینچی اولترا اچ‌دی

نمایشگرهایی که می‌خواهند خم شوند
بررسی فناوری ساخت نمایشگرهای خم شونده

چرا باید تلویزیون هوشمند بخریم؟!
راهنمای خرید برای تلویزیون هوشمند

[download id=”25″]

page-21 page-8

[download id=”25″]

8 در مورد “آی‌تی‌رسان (شماره ۲)”

  1. ممنون بابت مجله های خوب و باکیفیتتون راستی من مجله ها و مطالبتون رو تو وبلاگم قرار می دم البته با ذکر منبع شما هم لینک کردم وبلاگم خیلی تازه کاره چون تازه زدم ولی ان شا ا… کم کم پیشرفت می کنه خوشحال میشم به منم سر بزنید و ببیند مشکلی داره یا نه ؟ اگه لازمه اصلاحی ایجاد شه بگین چون من همیشه کپی رایت رو رعایت می کنم مثله شما 🙂 با تشکر از سایت خوبتون راستی اگه خواستید خوشحال میشم منم لینک کنید و منم هر کمکی بتونم براتون انجام میدم مثلا ساخت برنامه ی اندروید دریافت مطالب سایتتون روی گوشی اگه می خواین یکی اینجا گذاشتم یه نگاهی بندازید ! http://www.sharifedu.blogfa.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH